ترکیه300 تروریست و خانواده هایشان را در رأس العین سوریه اسکان داد

به گزارش وبلاگ عکس، در ادامه سیاست تغییر بافت جمعیتی شمال و شمال شرق سوریه، ترکیه 300 تروریست وابسته به خود را به همراه خانواده هایشان در شهر رأس العین، مستقر کرد.

ترکیه300 تروریست و خانواده هایشان را در رأس العین سوریه اسکان داد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عکس، سیاست های نظامیان ترکیه برای تغییر بافت جمعیتی مناطق شمال و شمال شرق سوریه همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای اشغالگر ترکیه، دهها تروریست را به همراه خانواده هایشان وارد شهر رأس العین کردند که این مسئله در چارچوب طرح های آن (ترکیه) برای جایگزین کردن افراد (تروریستها) به جای ساکنان منطقه است.

منابع محلی حاضر در استان حسکه به سانا گفتند که بیش از 300 نفر از مزدوران ترکیه اشغالگر امروز (پنجشنبه) به همراه زنان و بچه ها خود، با اتوبوس، وارد شهر رأس العین شدند.

این منابع تأکید کردند، این تروریست ها به همراه خانوده هایشان در منازلی ساکن شدند که نیروهای وابسته به ترکیه، ساکنان آن را اخراج و رأس العین را تصرف نموده بودند.

از شمال حسکه نیز خبر می رسد که نیروهای اشغالگر ترکیه، با خمپاره، اطراف شهرک ابوراسین را هدف قرار دادند و ارتش سوریه نیز با سلاح مناسب، پاسخ آنان را داده است.

خبرنگار سانا که در حسکه حضور دارد، اطلاع داد که نیروهای ترکیه ای، تجهیزات نظامی وارد پایگاه غیر قانونی خود بین رأس العین و روستای علوک نموده اند.

همزمان با تجهیزات نظامی، چند نفربر زرهی و تانک متعلق به نظامیان ترکیه، وارد ریف بریدک در منطقه ابوراسین در شمال حسکه شده است.

ترکیه از زمان شروع تجاوز خود به خاک سوریه تحت عنوان چشمه صلح در اوایل اکتبر، صدها خانواده تروریست های وابسته به خود را وارد رأس العین نموده و آنان را در منازلی اسکان داده که ساکنان آن را آواره نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترکیه300 تروریست و خانواده هایشان را در رأس العین سوریه اسکان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه300 تروریست و خانواده هایشان را در رأس العین سوریه اسکان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید