تصویر لو رفته از گوشی پرچمدار سونی ، ایکسپریای نو چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش وبلاگ عکس، گوشی سونی Xperia 1 V که از آن به عنوان پرچمدار تازه این برند یاد می گردد ممکن است در بارسلونا در انتها ماه جاری معرفی گردد.

تصویر لو رفته از گوشی پرچمدار سونی ، ایکسپریای نو چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، در حالی که این خبر هنوز به تایید رسمی نرسیده است، اما اولین تصویر لو رفته از این گوشی قدرتمند، می توان بیانگر بسیاری از موارد باشد.

اگر این جزیره دوربین را با Xperia 1 IV مقایسه کنید، فوراً متوجه خواهید شد که دوربین ToF و سنسور RGB IR از بین رفته اند.

بنابراین، ما با سه حسگر بزرگ (آنها بزرگ تر از 1 IV به نظر می رسند) که پایین ترین آنها دارای یک دوربین پریسکوپ است، داریم. فلاش LED در مدل آینده به جزیره منتقل شده است، در حالی که در گوشی سال گذشته خارج از جزیره و بالای آن بود.

تصویر لو رفته از سونی Xperia 1 V

می توانید نشان واره NFC را در سمت راست جزیره دوربین ببینید؛ به این معنی که این دستگاه لو رفته نسخه بین المللی Xperia 1 V است. اگر این لوگو برای بازار داخلی ژاپن بود، ما به جای آن آرم Felica را دریافت می کردیم.

Xperia 1 IV

بر اساس گفته های یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو، Xperia 1 V از تراشه کوالکام اسنپ دراگون نسل 2 استفاده خواهد نمود که جای تعجب ندارد. بعلاوه باریک ترین گوشی هوشمندی خواهد بود که از آن SoC بهره می برد و می تواند آن را به داغ ترین دستگاه اسنپ دراگون 8 نسل 2 به معنای واقعی کلمه تبدیل کند.

البته انتظار می رود سونی نوعی راه چاره خنک کننده داشته باشد و امیدواریم که باریکی را کاهش دهد، اما باید دید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر لو رفته از گوشی پرچمدار سونی ، ایکسپریای نو چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر لو رفته از گوشی پرچمدار سونی ، ایکسپریای نو چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید