خبرنگاران سه شهرستان در کردستان به فهرست مناطق سبز گازرسانی اضافه می شوند

به گزارش وبلاگ عکس، سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، تا خاتمه امسال سه شهرستان بانه، دیواندره و سروآباد در این استان در لیست مناطق سبز گازرسانی کشور قرار می گیرند.

خبرنگاران سه شهرستان در کردستان به فهرست مناطق سبز گازرسانی اضافه می شوند

احمد فعله گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عکس گفت: در حال حاضر بیش از 94 درصد روستاهای شهرستان بانه و 93 درصد روستاهای دیواندره و سروآباد از گاز طبیعی بهره مند هستند که تا پایان امسال به 95 درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه به شهرستان هایی که 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار آن به شبکه سراسری گاز متصل شده باشد، منطقه سبز گفته می شود، افزود: در حال حاضر شهرستان های کامیاران با بیش از 95 درصد گازرسانی و قروه و دهگلان با بیش از 99 درصد، جز مناطق سبز در این استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه تا به امروز به یک هزار و 338 روستای استان گازرسانی شده است، اضافه کرد: از یک هزار و 689 روستای کردستان، یک هزار و 558 روستا قابلیت گازرسانی را دارند.

فعله گری یادآور شد: اکنون 547 هزار و 957 مشترک در استان از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند که 404 هزار و 201 مشترک آن شهری و 143 هزار و 756 مشترک نیز روستایی است.

استان کردستان یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد بوده و در جمعیت روستایی 93 درصد است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه شهرستان در کردستان به فهرست مناطق سبز گازرسانی اضافه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه شهرستان در کردستان به فهرست مناطق سبز گازرسانی اضافه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید