سرنوشت عجیب نقاشی های باب راس مشهور ، موزه ای که تسلیم طرفداران نقاش مشهور شد

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران: رابرت نورمن راس (Bob Ross) نقاش آمریکایی که بیشتر به عنوان سازنده و مجری برنامه لذت نقاشی مشهور شده بود در سال 1995 از جهان رفت. برنامه لذت نقاشی بیش از 10 سال از شبکه پی بی اس در ایالات متحده و کانادا پخش شد و پس از آن تلویزیون سایر کشورها به بازپخش آن پرداخت.

سرنوشت عجیب نقاشی های باب راس مشهور ، موزه ای که تسلیم طرفداران نقاش مشهور شد

حالا سال ها پس از مرگ این نقاش مشهور، گروهی از گزارشگران روزنامه نیویورک تایمز تصمیم گرفتند آثار نقاش معروف آمریکایی را که در کوتاه ترین زمان ممکن تابلوهایی با رنگ و روغن را خلق می کرد را مکان یابی نمایند. این گزارشگران در نهایت به انباری بزرگ در شهر هرندن ویرجینیا رسیدند که آثار راس در آنجا انبار شده بود.

جوان کووالسکی رئیس شرکت باب راس می گوید: اگرچه این شرکت بسیاری از آثار راس را که در حدود هزار و 165 اثر است در اختیار دارد اما از سرمایه کافی برای نگهداری این آثار برخوردار نیست.

گزارشگران نیویورک تایمز با تهیه ویدئویی نشان دادند که آثار نقاشی راس در انباری در ویرجینیا روی هم انباشته شده است بدون آنکه سیستم کنترل کیفیت هوا در این مکان فعال باشد.

بر اساس گزارش ایرنا، موزه هنر آمریکایی اسمیتسونین در واشنگتن پس از دریافت نامه های متعدد از طرف طرفداران راس، تعدادی از نقاشی های او را برای مجموعه خود تصاحب کرد. این موزه همچنین سه پایه مورد استفاده راس در برنامه تلویزیونی لذت نقاشی و دو دفترچه حاوی دست نوشته های او را به مجموعه خود اضافه نمود.

منبع: چمدان

به "سرنوشت عجیب نقاشی های باب راس مشهور ، موزه ای که تسلیم طرفداران نقاش مشهور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب نقاشی های باب راس مشهور ، موزه ای که تسلیم طرفداران نقاش مشهور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید