سفر با کوله پشتی به ژاپن ، راهنمای کامل کوله گردی در ژاپن

به گزارش وبلاگ عکس، کوه های سر به فلک کشیده و دیوهای افسانه ای، ربات های درخشان و سامورایی های درخشان تر؛ همه اینها باعث می شوند سفر با کوله پشتی به ژاپن، یک تجربه خارق العاده و شگفت انگیز باشد. بیش از هفتاد درصد کشور ژاپن با قله های آتشفشانی مرتفع و قله های برفی پوشانیده شده است و این کوه ها که هنوز هم اهمیت مذهبی و فرهنگی خاصی دارند، بهشتی فوق العاده برای هواداران هیجان و ماجراجویی هستند. در سفر با کوله پشتی در ژاپن، هرگز احساس ترس، تهدید شدن یا کلافگی نمی کنید. همین ویژگی ها این کشور را اینچنین خارق العاده نموده است. چالش اصلی شما در سفر به ژاپن این است که از خرج کردن زیاد خودداری کنید. این کشور، اصلا کشور مقرون به صرفهی نیست. اگر هوشیارانه و طبق تحقیقات قبلی و برنامه ریزی درست عمل کنید، می توانید با میانگین روزی 30 دلار در این کشور سفر کنید. در این مطلب خبرنگاران، که راهنمای کامل سفر با کوله پشتی به ژاپن است، تمام چیز هایی که برای آغاز یک ماجراجویی در این کشور احتیاج دارید به شما ارائه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص محل های اقامت مخصوص مسافران با کوله پشتی، برنامه های سفر پیشنهادی، بودجه روزانه سفر مقرون به صرفه به ژاپن، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این کشور انجام دهید و خیلی چیز های مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن این مطلب که راهنمای کامل سفر به این کشور شگفت انگیز و منحصر به فرد است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر مقرون به صرفه به ژاپن با کوله پشتی، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید. بنابراین اگر به کوله گردی در ژاپن، چه تکنفره و چه گروهی، علاقمند هستید و در عین حال، به کشور خارق العاده و پر از تنوع ژاپن علاقه دارید، بهتر است این مطلب خبرنگاران را که راهنمای کامل کوله گردی در ژاپن است از دست ندهید. با ما همراه باشید:

سفر با کوله پشتی به ژاپن ، راهنمای کامل کوله گردی در ژاپن

در سفر با کوله پشتی به ژاپن به کجاها برویم

ژاپن برای بسیاری از غیر ژاپنی ها، سرزمین سامورایی ها به شمار می رود. مردم در کشور های مختلف، شجاعت سامورایی ها و سرسختی ارتش امپراطوری ژاپن در جریان جنگ دنیای دوم را ستوده اند. نکته شگفت انگیز در خصوص ژاپن، ترکیب آسان و بی دردسر سنت و مراسم سنتی با جنبه های تکنولوژیک و مدرن این کشور خارق العاده است. شهر های ژاپن اصلا به هیچ شهر دیگری در دنیا شباهت ندارند. این شهر ها از شور و انرژی در حال انفجارند. شهر توکیو Tokyo، مرکز ژاپن، یک سرزمین عجایب پیشرو و آینده نگر مملو از ساختمان های سر به فلک کشیده، وسایل حمل و نقل نرم و سریع و نور های درخشان است. در فاصله کوتاهی از این شهر پر از تضاد، شهر باستانی و باشکوه کیوتو Kyoto قرار گرفته است که زمانی در گذشته، اولین مرکز ژاپن محسوب می شده است. در این شهر، گیشاها همچنان با لباس های سنتی و زیبایشان در خیابان ها می خرامند، معبد های باشکه در میان جنگل های پر آرامش بامبو مخفی شده اند و آنچنان فضای خاصی دارد که احساس می کنید هر لحظه ممکن است با یک گروه سامورایی جنگنده روبرو شوید. اما بهرحال، چه در پی قدم زدن پر آرامش باشید و چه انتظار تپه نوردی و جنگل نوردی چند روزه در ژاپن را داشته باشید، کوله گردی در ژاپن، ابعاد متفاوت و متعددی دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. اما توصیه می گردد مدت زمان بیشتری را در شهر های توکیو Tokyo و کیوتو Kyoto بگذرانید. در بخش بعدی، برترین برنامه ریزی ها برای سفر مقرون به صرفه به ژاپن را برای شما توصیف می کنیم؛ می توانید با انتخاب یکی از این برنامه ریزی ها، یک سفر مقرون به صرفه به ژاپن خاطره انگیز و ایده آل برای خود رقم بزنید.

برنامه ریزی سه هفته ای سفر با کوله پشتی به ژاپن : کوه های ژاپن و مهم ترین نقاط مرکزی

این برنامه ریزی برای کسانی که بین دو تا چهار هفته برای سفر مقرون به صرفه به ژاپن، زمان دارند ایده آل است. کوله گردی در ژاپن خود را در توکیو Tokyo شروع کنید. توصیه می گردد حداقل پنج روز در این شهر مجذوب کننده و فریبنده بمانید. همانطور که قبلا هم ذکر شد، می توانید هفته ها در توکیو Tokyo اقامت کنید و همچنان بدانید که این شهر را به طور کامل ندیده اید و نمی شناسید. اما این شهر بسیار گران است. وقتی در توکیو Tokyo هستید، می توانید به سفر های یک روزه مفرح هم دست بزنید. برای مثال سوار قطار تندروی اوداکیو Odakyu که از ایستگاه اوداکیو Odakyu حرکت می نماید بشوید و به اوداوارا Odawara (در نزدیکی هاکونه Hakone) بروید. حتما از پاسپورت رایگان هاکونه Hakone Freepass بهره ببرید و در هزینه جابجایی خود صرفه جویی کنید. هاکونه Hakone دارای منظره های فوق العاده از کوه آتشفشانی مشهور فوجی Fuji است. این منطقه منظره ها خارق العاده ای دارد و بخاطر مسیر های پیاده روی و کوه نوردی اش مشهور است. بعلاوه مقرون به صرفه ترین نقطه برای فتح کردن قله کوه فوجی Fuji نیز هست. اگر می خواهید در این منطقه دست به تپه نوردی و کوه نوردی بزنید، می بایست حداقل سه تا چهار روز از سفرتان را در این نقطه بگذرانید. سپس از اوداکیو Odakyu سوار قطار شوید و به شینجوکو Shinjuku بروید؛ سپس از طریق یک اتوبوس به ماتسوموتو Matsumoto که بخاطر قلعه قرن شانزدهمی ماتسوموتو Matsumoto مشهور است سفر کنید؛ قلعه بسیار دیدنیی که به قلعه کلاغ Crow Castle نیز معروفیت دارد. سپس به کوه های آلپ ژاپنی که دارای بعضی از برترین پیست های اسکی در دنیا هستند بروید. البته اگر زمان سفر مقرون به صرفه به ژاپن خود را طبق جشن شکوفه های گیلاس در بهار یا فصل تپه نوردی تنظیم نموده باشید و در زمستان به این منطقه نیایید، نمی توانید از وقت گذرانی در این پیست ها لذت ببرید. اما خبر خوب این است که در فصل های گرم تر می توانید به کوه نوردی، کایاک سواری، قایق سواری و دوچرخه سواری کوهستان مشغول شوید.

حتما اگر در فصل بهار و شکوفه های گیلاس به کوله گردی در ژاپن می روید، سفری هم به کانازاوا Kanazawa داشته باشید. کانازاوا Kanazawa جایگاه یکی از زیبا ترین باغ های کشور ژاپن به نام کنروکوئن Kenrokuen است. اگر در زمستان به این منطقه بیایید، نیز می توانید به کوه نوردی مشغول شوید. چندین جاذبه دیدنی مانند معبد نینجا Ninja Temple، محله گیشاها و محله سامورایی ها نیز در این شهر موجود هستند. شهر های شیراکاوا Shirakawa و تاکایاما Takayama نیز در لیست نقاط مهم این برنامه ریزی سفر قرار دارند. شیراکاوا Shirakawa یک شهر دورافتاده کوهستانی است که در لیست میراث دنیای یونسکو نیز قرار گرفته است و بخاطر خانه های روستایی سنتی خود که بعضی از آنها بیش از 250 سال قدمت دارند مشهور می باشد. تاکایاما Takayama نیز یک شهر دیدنی است که باید حتما از آن دیدن کنید. در نهایت، به شهر بی نظیر کیوتو Kyoto بروید تا این سفر عالی را به نحو فوق العاده ای به اتمام برسانید. شهر کیوتو Kyoto با تعداد بسیار زیاد معبدها، باغ های زیبا، قصر های امپراطوری و دروازه های سرخ رنگ و مشهور معبد فوشیمی ایناری Fushimi-Inari، یک مقصد گردشگری بی نظیر و خیره کننده است که هرگز نباید بازدید از آن را از دست بدهید. در این شهر، سنت های رسمی مانند شام خوردن با یک گیشا انجام می گیرد. قدم زدن در جنگل بامبوی این شهر واقعا مفتون کننده و آرامش بخش است و زندگی شبانه خوبی در آن جریان دارد. بهتر است حداقل چهار تا پنج روز از سفر مقرون به صرفه به ژاپنتان را در این شهر دیدنیی بگذرانید.

برنامه ریزی دو هفته ای سفر با کوله پشتی به ژاپن : نقاط مهم جنوب کشور ژاپن

برای داشتن این برنامه سفر مقرون به صرفه به ژاپن هم بهتر است از شهر توکیو Tokyo شروع کنید و توصیه می گردد حداقل چهار یا پنج روز از سفر مقرون به صرفه به ژاپنتان را در این شهر بگذرانید. سپس به کیوتو Kyoto، شهر فوق العاده دیگر ژاپن بروید. مقصد بعدی http://hamgardi.com/fa/TravelGuide/City/1547-NaraNara است؛ شهری مملو از تاریخ و اولین مرکز دائمی ژاپن. این شهر جایگاه بعضی از بزرگ ترین و قدیمی ترین معابد کشور ژاپن است؛ معابدی مانند معبد تودائی جی Todai-Ji، بزرگ ترین بنای چوبی در دنیا. در اطراف این شهر قدم بزنید و آهو های زیبایی که در این شهر سرگردان هستند ببینید. برای بازدید از نارا Nara تنها به یک روز زمان احتیاج دارید؛ سپس به هیروشیما Hiroshima بروید. شهر هیروشیما Hiroshima در طول جنگ دنیای دوم، به طور وسیعی از طریق بمب اتمی ویران شده است؛ اما از آن موقع در حال بازسازی بوده است. می توانید از پارک یادبود صلح هیروشیما Hiroshima Peace Memorial Park و ویرانه های اطراف محل اصابت بمب اتمی بازدید کنید. حتما به بازدید از موزه بمب اتم هیروشیما Hiroshima و قلعه هیروشیما Hiroshima Castle که یک قلعه احاطه شده با خندق است و در نزدیکی پارک قرار گرفته است بروید. در این شهر تنها به دو روز زمان احتیاج دارید؛ اما حتما بازدید یک روزه از جزیره میاجیما Miyajima Island را در برنامه سفر مقرون به صرفه به ژاپن خود قرار دهید. جزیره میاجیما Miyajima Island مملو از معابد باستانی و جنگل های مختلف است. در نزدیکی ساحل این جزیره، یک دروازه بسیار بزرگ و زیبای نارنجی رنگ توری Torii قرار گرفته است که بسیار مشهور است و ورودی معبد ایتسوکوشیما Itsukushima به شمار می رود. اگر بیشتر از دو هفته زمان دارید، بهتر است به جزیره اوکیناوا Okinawa Island پرواز کنید. این جزیره بخاطر فستیوال ها و فرهنگ فوق العاده اش و سواحل بسیار زیبایش و فعالیت های ماجراجویانه ای که می توان در آن انجام داد مشهور است.

کوله گردی در ژاپن: توکیو Tokyo

توکیو Tokyo یک شهر فوق العاده است. کارهای بسیار زیادی می توان در این شهر انجام داد؛ اما خیلی بهتر است اگر یک دوست ژاپنی داشته باشید که همه جای این شهر را به شما نشان بدهد. برای مثال، می توانید از کاوچ سرفینگ CouchSurfing بهره ببرید و میهمان منزل یک ژاپنی شوید تا هم در هزینه ها صرفه جویی نموده باشید و هم میزبانتان به شما در بازدید از شناخت نقاط مهم شهر توکیو Tokyo یاری کند. حتی اگر علاقه کوچکی به انیمیشن دارید، توصیه می گردد حتما از استودیوی موزه قیبلی Ghibli دیدن کنید. بلیط بازدید از این موزه را می بایست از قبل رزرو کنید و این کار را می توانید از طریق ماشین هایی که در بیشتر فروشگاه های زنجیره ای شهر قرار دارند انجام دهید. بازار ماهی تسوکیجی Tsukiji بزرگ ترین بازار فروش ماهی در دنیا است و بازدید از آن رایگان می باشد. اما اگر قصد بازدید دارید، حتما صبح خیلی زود به آنجا بروید تا از شلوغی و سر و صدا در امان بمانید. رفتن به بالاترین نقطه برج دولتی توکیو متروپولیتن Tokyo Metropolitan Government که یکی از بلند ترین بناهای شهر توکیو Tokyo است، بسیار توصیه می گردد. رفتن به این نقطه رایگان است و اگر زمان دارید بهتر است هم در روز و هم در شب به این نقطه بروید. فرهنگ غذایی ژاپن را در توکیو Tokyo تجربه کنید. غذا در ژاپن ابعاد مختلفی دارد؛ ظریف است، تعادل دارد و دارای شکل تزئینی و زیبا نیز می باشد. هر غذای ژاپنی که می خورید، یک اثر کوچک هنری محسوب می گردد. اگر به سوشی علاقه دارید، خودتان را برای خرج کردن پول زیاد آماده کنید. از قبل تحقیق کنید تا بدانید دنبال چه غذایی می شد، چه غذاهایی را می خواهید امتحان کنید و اتیکت رفتاری در زمان غذا خوردن در ژاپن را بدانید. غذاهای فوق العاده خوب و خوش مزه ای در ژاپن وجود دارند؛ پس حسابی از خود پذیرایی کنید. در ضمن می توانید در کلاس های طرز تهیه سوشی نیز شرکت کنید. توصیه می گردد از کودوکان Kodokan که بزرگ ترین تالار ورزش های رزمی یا دوجو Dojo در دنیا است دیدن کنید. اگر در زمستان به توکیو Tokyo سفر نموده اید، حتما به دیدن چراغانی مارونوچی Marunouchi Illumination بروید؛ در واقع خیابان سنگفرش ناکادوری Nakadori که به زیبایی چراغانی شده است و منظره ای فوق العاده را در شب به بازدید کنندگان هدیه می نماید. معبدها و قصر های متعددی در این شهر وجود دارند که بسیاری از آنها ورودی رایگان دارند و بازدید از آنها بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر بودجه زیادی ندارید و نمی توانید هزینه کنید، توصیه می گردد به بازدید از معابد و قصر های توکیو Tokyo نروید و صبر کنید تا در سفرتان به کیوتو Kyoto از معابد آن شهر که تاثیر گذار ترین و خیره کننده ترین معبد های کشور ژاپن هستند بازدید نمایید. بعضی از پارک های شهر توکیو Tokyo می توانند بسیار مفرح باشند. کارهای جالب و هیجان انگیز متعددی می توانید در این شهر انجام دهید؛ اما تا زمانی که به این شهر سفر نکنید، نمی توانید درک کاملی از این موقعیت ها و تجربه های جالب داشته باشید.

کوله گردی در ژاپن: کوه فوجی Mount Fuji

کوه فوجی Mount Fuji مشهور ترین کوه کشور ژاپن است و دیدنی طلوع آفتاب از بالاترین نقطه این کوه، آرزویی است که در لیست برنامه های هر گردشگری که با کوله پشتی سفر می نماید وجود دارد. با این که فتح کردن قله این کوه، یکی از محبوب ترین فعالیت ها در سفر مقرون به صرفه به ژاپن است و پیمودن مسیر آن بسیار آسان است، باید این را در نظر داشته باشید که این کوه ارتفاع بسیار زیادی دارد و ممکن است باعث گردد در ارتفاعات بالا، دچار بیماری و مشکل شوید. البته هر کسی اگر بدن آماده داشته باشد و اهل ورزش باشد می تواند از کوه فوجی Mount Fuji بالا برود؛ اما بهتر است قبل از این کار، در دوره های آموزشی آن شرکت کنید تا دچار هیچ مسئله ای نشوید. هاکونه Hakone در منطقه پارک ملی فوجی هاکه لزو Fuji-Hake-Lzu National Park قرار گرفته است و دارای منظره های بی نظیر از کوه آتشفشانی مشهور فوجی Mount Fuji می باشد. منظره ها این منطقه خارق العاده هستند و بعلاوه مقرون به صرفه ترین مکان برای فتح قله کوه فوجی Mount Fuji نیز به شمار می رود. برای بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری هاکونه مانند قلعه اوداوارا Odawara Castle و موزه فضای باز Open Air Museum یا کسب آرامش در یکی از چشمه های آب گرم طبیعی این منطقه، حتما از پاسپورت رایگان هاکونه Hakone Freepass بهره ببرید تا هزینه کمتری بپردازید. برای لذت بردن از منظره ها این منطقه و تپه نوردی و کوه نوردی، حداقل به سه یا چهار روز زمان احتیاج خواهید داشت. کوه نوردی خود را از ایستگاه پنجم و در حوالی غروب شروع کنید؛ در نتیجه زمانی که به قله می رسید، سپیده دم است و می توانید منظره خیره کننده طلوع آفتاب را دیدن کنید. سعی کنید کوه نوردی خود را با آرامش و با سرعت کم انجام دهید؛ هیچ احتیاجی نیست عجله کنید. ایستگاه های استراحت متعددی در طول مسیر وجود دارند که می توانید در آنها به خوردن و آشامیدن بپردازید و از توالت بهره ببرید؛ حتی می توانید در صورتی که احتمال می دهید در ارتفاع، بیمار شوید، کپسول اکسیژن خریداری کنید (که بعید است در طول مسیر به آن احتیاج پیدا کنید). حتما اندازه زیادی آب، لباس های گرم، شکلات های انرژی زا و کفش های کوه نوردی عالی همراه داشته باشید. بهتر است کوه نوردی به سمت قله کوه فوجی Mount Fuji را در فصل رسمی آن، یعنی از ماه ژوئیه تا خاتمه ماه آگوست انجام دهید؛ البته این شلوغ ترین فصل کوه فوجی Mount Fuji نیز هست و ممکن است کمی شلوغ باشد. در سایر زمان های سال، مسیر کوه نوردی بخاطر دمای بسیار پایین و بارش برف زیاد، بسته می گردد. اگر در پی دیدنی طلوع آفتاب در سکوت و تنها ماندن در طبیعت هستید، کوه فوجی Mount Fuji اصلا برای این کارها مناسب نیست. اما بهتر است فتح این قله را در برنامه سفرتان به ژاپن قرار دهید. یک ضرب المثل محبوب ژاپنی وجود دارد که می گوید : کسی که هرگز از کوه فوجی Mount Fuji بالا نرفته باشد، یک احمق است. کسی که دوبار از این کوه بالا برود، دو برابر احمق تر است. بنابراین بهتر است حداقل برای یک بار به این سفر ماجراجویانه دست بزنید.

کوله گردی در ژاپن: کوه های آلپ ژاپن Japanese Alps

برخلاف انتظارات، کشور ژاپن، یک نقطه عالی برای انجام دادن ورزش های زمستانی است و کوه های آلپ ژاپن Japanese Alps یکی از برترین نقاط برای انجام این ورزش ها به شمار می روند. می بایست به شما هشدار دهیم که اسکی کردن در ژاپن، بسیار گران است. مراکز تفریحی متعدد ویژه اسکی در این کشور وجود دارند که در آنها می توانید لوازم اسکی را اجاره کنید یا خریداری کنید؛ اما مسلما اگر لوازم اسکی خودتان را بیاورید، مقرون به صرفه تر تمام می گردد. با این که کلاس های اسنوبورد در این منطقه گران هستند، اما توصیه می گردد در آنها شرکت کنید؛ بخصوص که به زبان انگلیسی برگزار می گردند. اگر در زمستان به این منطقه می آیید، بهتر است به هاکوبا Hakuba بروید. این منطقه قلب کوه های آلپ ژاپن Japanese Alps به شمار می رود و جایی است که بازی های المپیک زمستانی 1998 در آن برگزار شده اند. در این منطقه، با یازده کوه مختلف احاطه شده اید؛ بنابراین گزینه های متعددی برای انتخاب دارید. بعلاوه می توانید در فصل تابستان به تپه نوردی و کوه نوردی، قایق سواری، دوچرخه سواری کوهستان، کایاک سواری و غیره مشغول شوید.

کوله گردی در ژاپن: کیوتو Kyoto

کیوتو Kyoto یک شهر بی نظیر و فوق العاده خاص است. این شهر باستانی و تاریخی مملو از معبدها، آرامگاه ها، قلعه ها و اسطوره هاست. اگر امکان آن را دارید، در محله گیون Gion که محله گیشاها در این شهر است اقامت کنید. این محله بسیار رنگارنگ است. یکی از دوستان ژاپنی من در خصوص این که اتیکت رفتاری درست در ارتباط با گیشاها چیست برای من شرح داده است. هرگز سعی نکنید در خیابان با گیشاها صحبت کنید یا آنها را متوقف کنید تا با شما عکس بگیرند؛ زیرا این کار فوق العاده بی ادبانه و گستاخانه محسوب می گردد. نقطه ارزشمندی که می بایست از آن بازدید کنید پاویون طلایی Golden Pavilion است که یک نقطه بسیار زیبا برای گذراندن یک ساعت و تحسین کردن باغ های زیبا در سایه معبد تاثیر گذار آن است. متاسفانه، این معبد، ورودی گرانی دارد و همواره شلوغ است؛ بنابراین بهتر است صبح خیلی زود برای بازدید از آن بیایید. قلعه نیجو جو Nijo-jo یک قلعه بسیار زیباست که تنها بخش بیرونی آن قابل توجه است و درون آن کاملا خالی می باشد. معبد کیومیزو درا Kiyomizu-dera ارزش بازدید کردن دارد و معبد دایروکوجی Dairoku-Ji یکی از محبو ترین مجموعه های معبد در شهر کیوتو Kyoto به شمار می رود. قدم زدن در جنگل بامبوی این شهر واقعا مفتون کننده و آرامش بخش است و زندگی شبانه خوبی در آن جریان دارد. صد ها معبد و زیارت گاه در کیوتو Kyoto وجود دارد و برای بازدید از تمامی آنها احتیاج به یک عمر زمان دارید. در کنار این معابد باستان، می توانید از بخش های مدرن و رو به مد این شهر نیز دیدن کنید. جنگل های بامبوی آراشیاما Arashiyama در فاصله نزدیک از کیوتو Kyoto قرار گرفته اند و بازدید از آنها بسیار توصیه می گردد. به کسانی که با کوله پشتی سفر می کنند و اهل ماجراجویی هستند نیز توصیه می گردد مسیر زیارتی کومانو کودو Kumano Kodo Pilgrimage Trek را بپیمایند. این مسیر که پیمودن آن سه روز طول می کشد شما را به پنج نقطه دیدنی که در لیست میراث دنیای یونسکو قرار دارند، و بعضی چشمه های آب گرم فوق العاده می برد تا بتوانید استخوان های خسته خود را التیام ببخشید. معبد فوشیمی ایناری Fushimi Inari نیز یکی از دیدنیی ترین و جالب ترین بخش های شهر کیوتو به شمار می رود. این معبد یک زیارتگاه مهم آئین شینتو در جنوب کیوتو است و به خاطر هزاران دروازه توری ئی (torii) سرخ رنگش که شبکه ای از مسیر ها را به سمت جنگل کوه مقدس ایناری و به محوطه معبد راهنمایی می کنند، معروفیت دارد. این معبد در ارتفاع بالا قرار گرفته است و برای رسیدن به آن باید 2 کیلومتر را پیاده طی کنید؛ این کار حدود 2 ساعت طول می کشد؛ اما مسیر آن آنچنان زیباست که خستگی را احساس نخواهید کرد.

کوله گردی در ژاپن: نارا Nara

اگر یک روز آزاد دارید، می توانید به آسانی یک سفر یکروزه (با قطار) به نارا Nara، مرکز تاریخی ژاپن داشته باشید. نارا Nara مملو از پارک های پر آرامش و معابد متعدد از جمله معبد تودائی جی Todai-Ji بزرگ ترین بنای چوبی در دنیا است. این معبد تنها بنای این شهر است که ارزش دارد برای بازدید از آن هزینه بپردازید. سایر معابد این منطقه خیلی تاثیر گذار نیستند و هزینه ورودی آنها تا ده دلار می رسد. این نکته را بدانید که سفر به ژاپن، یعنی داشتن تجربه های منحصر به فرد و کشف کردن نقاط جالب و شگفت انگیز که معمولا آنها را نمی بینید و در خصوص آنها نمی شنوید. اسلحه مخفی شما برای شناسایی این نقاط و کسب تجربه های غیر معمول و جالب، انجام کاوچ سرفینگ Couchsurfing (مهمان شدن در منزل مردم محلی) است. این کار، ضمن این که باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد، برترین روش برای آشنایی با نقاط تازه و ارتباط برقرار کردن با مردم یک کشور خاص به شمار می رود و نتایجی که از انجام آن می گیرید خارق العاده هستند.

کوله گردی در ژاپن: هیروشیما Hiroshima

بازدید از پارک یادبود صلح هیروشیما ، کاری ارزشمند و در عین حال اندوهبار است. این پارک، داستان این که هیروشیما Hiroshima که یک شهر شاد و سالم و دور از جنگ بود، چگونه از طریق نیروهای آمریکایی در جریان جنگ دنیای دوم بمباران شد را نقل می نماید. در این پارک، می توانید گنبد بمب اتم Atomic Bomb Dome را دقیقا در جایی که بمب اتم به این شهر اصابت نموده است، به عنوان یادآوری از این گذشته تلخ، ببینید. ورود به این پارک رایگان است و بازدید از موزه آن بسیار ارزشمند است. شما می توانید کیف ها و ساک های خود را در لاکر های موزه به طور رایگان بسپارید. وقتی که از این موزه دیدن می کنید، حتما به تور صوتی آن گوش بدهید. دو فیلم در سینمای کوچک این موزه وجود دارند که می توانید به صورت رایگان آنها را دیدن کنید. بعلاوه می توانید از اینترنت وای فای رایگان موزه بهره ببرید؛ بنابراین مکان خوبی برای بازدید است که می توانید به استراحت هم بپردازید. در این پارک، یک کتابخانه وجود دارد که می توانید تا یک ساعت از کامپیوتر آن به صورت رایگان استفاده نمایید. بهتر است قبل از این که به هیروشیما Hiroshima سفر کنید، در خصوص این شهر و تاریخ آن و این که چه اتفاقی در این شهر افتاده است تحقیق کنید تا سفر بهتر و کامل تری داشته باشید. اگر یک روز اضافه در برنامه ریزی سفر خود دارید، به جزیره زیبای میاجیما Miyajima بروید. این جزیره زیبا که در نزدیکی هیروشیما Hiroshima قرار گرفته است، با جنگل های بسیار زیبا پوشیده شده است. از تپه های آن بالا بروید تا از جمع شلوغ گردشگران فرار کنید و ضمن دیدنی منظره های فوق العاده اطراف، گله های آهوهای زیبا که در این جزیره به تعداد بسیار زیاد می خرامند را ببینید.

اقامت کردن در سفر مقرون به صرفه به ژاپن

کسانی که بودجه زیادی ندارند و سعی می کنند با کوله پشتی سفر کنند و سفر مقرون به صرفهی داشته باشند، بهتر است در هتل ها و مسافرخانه های ژاپنی اقامت نکنند و کاوچ سرفینگ Couchsurfing (مهمان شدن در منزل مردم محلی) را تجربه کنند. البته اگر از نظر هزینه ها مسئله ای نداشته باشید، نقاط فوق العاده عالی برای اقامت کردن وجود دارند که می بایست اقامت در آن ها را تجربه کنید. هتل های مقرون به صرفه برای دیدار با دیگر گردشگران، هتل های کپسولی که تنها برای گذراندن شب استفاده می شوند و بسیار کوچک و کم هزینه هستند. هتل های مجلل چند ستاره با امکانات عالی و کامل که شما را به ولخرجی وا می دارند و آپارتمان های اجاره ای Airbnb که از برترین گزینه های اقامتی در ژاپن به شمار می روند.

امنیت در سفر مقرون به صرفه به ژاپن

ژاپن یکی از ایمن ترین کشور های دنیا است. در حقیقت، جرم زیادی در این کشور اتفاق نمی افتد و مردم این کشور اصلا دزدی نمی کنند. شما می توانید کیف پول یا ساک های خود را بدون هیچ مراقبی در ایستگاه مترو و مکان های دیگر، بدون هیچ گونه مراقبی رها کنید و می توانید مطمئن باشید که آنها را در همان جای قبلی می بینید یا حداقل از دفتر لوازم گمشده آن مکان تحویل می گیرید. بنابراین در سفر به این کشور، احتیاجی نیست نگران امنیت خود و وسایلتان باشید.

برترین زمان برای سفر با کوله پشتی به ژاپن

برترین زمان برای سفر با کوله پشتی به ژاپن، بین ماه های مارس تا می (فصل بهار) و ماه های سپتامبر تا نوامبر (فصل پاییز) است. اگر می خواهید از جشنواره شکوفه های گیلاس دیدن کنید و بهتر است که همین را بخواهید، برترین انتخاب شما این است که بین ماه های مارس و می به این کشور سفر کنید. شکوفه های ظریف بهاری و البته رنگ های زنده برگ های درختان در فصل پاییز، منظره ها فوق العاده دیدنیی در این کشور به وجود می آورند که این دو فصل را به برترین زمان ها برای بازدید از ژاپن تبدیل می کنند.

منبع: همگردی

به "سفر با کوله پشتی به ژاپن ، راهنمای کامل کوله گردی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کوله پشتی به ژاپن ، راهنمای کامل کوله گردی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید