عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال

به گزارش وبلاگ عکس، جلگه رسوبی پانتانال که به اندازه نصف ایتالیا است و کشورهای بلژیک، هلند، پرتغال و سوییس را در خود جای می دهد به عنوان بزرگ ترین منطقه شرجی و بزرگ ترین تالاب دنیا شناخته می گردد.

عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال

وبلاگ عکس : نام پانتانال از واژه پرتغالی پانتانو به معنی تالاب مشتق می گردد. بخش وسیعی از این جلگه که بزرگ ترین تالاب گرمسیری دنیا نیز است در ایالات ماتو گروسوی جنوبی و ماتو گروسو در برزیل واقع شده است اما تا قسمت هایی از بولیوی و پاراگوئه هم امتداد می یابد. سطح این تالاب 170 هزار و 500 کیلومترمربع است و 4 هزار و 700 گونه گیاهی و جانوری به خصوص بعضی گونه های در معرض خطر انقراض را در خود جای داده است.

از جمله گونه های در معرض خطری که در این زیستگاه تالابی زندگی می نمایند می توان به پلنگ خالدار آمریکایی، مورچه خوار غول پیکر، گورکن غول پیکر و ماکائو آبی سنبلی اشاره نمود.

هزاران نفر از مردم بومی در این سرزمین زندگی می نمایند و به وسیله کشاورزی و ماهیگیری امرار معاش می نمایند. گردشگری هم یکی از دیگر منابع درآمدزایی این منطقه است. به طوری که سالانه حدود یک میلیون نفر از این تالاب بازدید می نمایند.

منبع: چمدان

به "عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال عکس های شرجی ترین منطقه و بزرگترین تالاب جهان ، تالابی با یک میلیون گردشگر در سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید