لیندسی گراهام: ترامپ برای انتخابات 2024 نامزد شود

به گزارش وبلاگ عکس، سناتور جمهوری خواه از ایالت کارولینای جنوبی، رئیس جمهور کنونی آمریکا را ترغیب کرد در صورت ناکام ماندن شکایت های قانونی اش، برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود.

لیندسی گراهام: ترامپ برای انتخابات 2024 نامزد شود

به نقل از خبرگزاری آناتولی، لیندسی گراهام، سناتور ارشد جمهوری خواه که در انتخابات مجدد سنا در ایالت کارولینای جنوبی پیروز شد به شبکه فاکس نیوز گفت: من از تلاش های دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا برای به چالش کشیدن برخی از نتایج انتخابات حمایت می کنم.

وی افزود: نمی دانم آیا این شکایت ها نتیجه انتخابات را تغییر می دهد یا خیر اما مستحق بررسی مجدد است و این انتخابات به هیچ وجه تمام نشده است.

گراهام در ادامه گفت: من ترامپ را به فکر کردن درباره نامزدی مجدد در انتخابات تشویق می کنم.

این سناتور افزود: ما نباید اجازه دهیم این جنبش خاموش شود، باید نامزدی مجدد را بررسی کنیم و باید طی چهار سال آینده یک سازمان ایجاد کنیم تا اینکه این جنبش را زنده نگه داریم و نمایندگی جمهوری خواهان در جوامع اقلیت را گسترش دهیم.

گراهام شرح داد: اگر سنا را حفظ کنیم، می توانیم کمیته مشترکی در سنا تشکیل دهیم و رای گیری پستی و عملکردش در سال 2020 را تجزیه و تحلیل کنیم.

در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار است برای تشکیل کابینه و تیم گذار خود تلاش کند، ترامپ متعهد شده تا درخصوص ادعاهای بی اساس خود درخصوص تقلب گسترده در انتخابات شکایت های قانونی را دنبال کند.

ترامپ برای تغییر دادن نتایج انتخابات با مبارزه ای سخت رو به روست و باید برای این کار نتیجه در برخی از ایالت های کلیدی را تغییر دهد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "لیندسی گراهام: ترامپ برای انتخابات 2024 نامزد شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیندسی گراهام: ترامپ برای انتخابات 2024 نامزد شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید