کاهش 70 درصدی استفاده مسافران از متروی لندن با شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ عکس، در حالی که سازمان حمل و نقل عمومی لندن به شهروندان توصیه نموده که جز برای سفرهای ضروری از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند، میزان سفرهای درون شهری مسافران به وسیله متروی لندن 70 درصد کاهش یافته است.

کاهش 70 درصدی استفاده مسافران از متروی لندن با شیوع کرونا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ عکس، به نقل از بلومبرگ، در حالی که سازمان حمل و نقل عمومی لندن به شهروندان توصیه نموده که جز برای سفر های ضروری از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند، میزان سفر های درون شهری مسافران به وسیله متروی لندن 70 درصد کاهش یافته و احتمالا باز هم کاهش یابد.

سازمان حمل و نقل عمومی لندن با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد، مذاکرات سازنده ای با دولت در خصوص نحوه مدیریت تاثیرات اقتصادی کاهش خدمات حمل و نقل عمومی شهر لندن داشته است.

این سازمان هفته گذشته گفته بود بسته به مدت و شدت گسترش ویروس کرونا پیش بینی میزان تاثیرگذاری این بیماری بر حمل و نقل عمومی لندن سخت است. پیش بینی های فعلی نشان می دهد میزان درآمد بخش حمل و نقل عمومی لندن در پی شیوع ویروس کرونا 500 میلیون پوند معادل 590 میلیون دلار کاهش یافته است.

به گفته سازمان حمل و نقل عمومی لندن 40 ایستگاه قطار زیرزمینی و کل خط واترلو اند سیتی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند.

همچنین میزان سفر های درون شهری با اتوبوس های شهر لندن نیز حدود 40 درصد کاهش یافته و انتظار می رود با تعطیلی مدارس این رقم باز هم کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش 70 درصدی استفاده مسافران از متروی لندن با شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 70 درصدی استفاده مسافران از متروی لندن با شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید