کاراته

آقای رکورد ، شنای باستانی تا شنای سوئدی

قهرمان ایرانی ای که سال ها برای ثبت رکوردش کوشش نموده ولی نتوانسته نامش را در کتاب گینس ثبت کند و تنها در کشور خودمان رکوردش به ثبت رسیده است.

21 شهریور 1402

هدیه ویژه قهرمان کاراته برای علی دایی

سجاد گنج زاده، قهرمان کاراته کشورمان، با علی دایی ملاقات کرد.

29 تیر 1401

انتها کار ایران در المپیک 2020؛ 7 مدال و 3 طلا برای ورزشکاران ایرانی

کاروان ورزشی ایران به نام ستارگان ایران زمین با 66 ورزشکار در 17 رشته ورزشی راهی المپیک 2020 توکیو شد. ایران در رشته ها ورزشی کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری، تکواندو، بوکس، تیراندازی، تیروکمان، قایقرانی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شمشیربازی،...

21 مرداد 1400

جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران

در 309 شهر کشور، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و نیز باشگاه های ورزشی سالنی در هفته جاری مجوز فعالیت نخواهند داشت.

18 خرداد 1400

تعویق المپیک را به فال نیک می گیرم، کسی از قانون سهمیهخبر نداشت

ذبیح الله پورشیب ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران افزود: سال 98 را خوب شروع نکردم، با صدر جدول رنکینگ جهانی فاصله ام زیاد و از عملکرد خود در ابتدای رضایت چندانی نداشتم، ولی به خودم قول دادم سخت تلاش کرده و با جبران اختلاف امتیازات هر چه در توان دارم برای...

3 خرداد 1399

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است

به گزارش خبرنگاران، هادی صباغی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران هیئت های ورزشی استان اردبیل مطرح کرد: متاسفانه افزایش قیمت ها و گرانی تجهیزات شمشیربازی زنگ خطر توسعه این رشته ورزشی را در اردبیل به صدا در آورده است.

18 آذر 1398

نایب قهرمانی تیم کاراته ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی

تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با یک طلا، دو نقره و دو برنز بر سکوی دوم لیگ جهانی کاراته وان ژاپن ایستاد.

24 مهر 1398