آشنایی با موزه ای با طعم قهوه در دبی

به گزارش وبلاگ عکس، موزه ای با طعم قهوه در دبی

موزه ای با طعم قهوه در دبی میزبان دوستداران انواع قهوه از سراسر دنیا است. قهوه از محبوب ترین نوشیدنی ها در کشور امارات متحده عربی است. تقریبا در تمام کافه های شهر قهوه سرو می گردد. موزه قهوه بینش جالبی از نحوه فراوری قهوه این نوشیدنی پرطرفدار را ارائه می دهد. موزه ای با طعم قهوه در دبی در منطقه الفهیدی واقع شده است. در موزه با فرهنگ های مختلف در خصوص قهوه آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت کشور های مختلف چطور قهوه را فراوری و درست می نمایند. هم اکنون تمامی انواع مختلف قهوه در این مکان جمع شده است. قهوه های کمیاب و عجیب ترین طعم های قهوه کشور های مختلف را تنها در موزه ای با طعم قهوه در دبی می توانید امتحان کنید. با ورود به کافه بوی خوش قهوه شما را از خود بی خود می نماید.

آشنایی با موزه ای با طعم قهوه در دبی

موزه ای با طعم قهوه در دبی از معروف ترین موزه ها و کافه های امارات متحده عربی است. قهوه از مهمترین و تاریخی ترین نوشیدنی های دنیا است. قبل از به وجود آمدن چایی در تمام کافه خانه قهوه سرو می شد. تقریبا در تمام شهر های دنیا یک مکانی به نام کافه یا قهوه خانه وجود دارد. بنابراین به خاطر معروفیت و محبوبیت قهوه در تمام دنیا، امارت به فکر ساختن موزه ای با طعم قهوه در دبی شد. این موزه در منطقه الفهیدی، ویلای شماره 44 در یک خانه ای قدیمی بنا شده است. با ورود به قهوه خانه مشتریان می توانند تمامی مراحل درست کردن قهوه را از نزدیک ببینند و طعم مورد دلخواه خود را تست نمایند.

از موزه ای با طعم قهوه در دبی دیدن کنید

موزه ای با طعم قهوه در دبی با قرار دریافت در یک خانه ای سنتی و قدیمی بازدیدنمایندگان را به سال های دور می ببرد.در اینجا می توانید اهمیت قهوه در فرهنگ های مختلف را بدانید. از تجهیزات قدیمی موزه بازدید کنید و قهوه تازه دم اتیوپی را تست کنید. در موزه قهوه دبی وسیله های درست کردن قهوه در زمان قدیم را از نزدیک می توانید ببینید. همچنین علاوه بر نوشیدن یک قهوه خوشمزه امکان این وجود دارد تا پودر قهوه هم خریداری کنید. قهوه اتیوپی همراه پاپ کورن از محبوب ترین طعم های قهوه در کافه می باشد. هر کسی که به بازدید محله البستکیه در دبی قدیم رفته است حتما از کافه دیدن کند. از کافه قدیمی امارات و تمامی طعم های قهوه لذت ببرید.

موزه ای جذاب با نماد تاریخی ترین نوشیدنی دنیا

موزه ای با طعم قهوه در دبی یک موزه ای متفاوت در منطقه البستکیه است. اینجا مکانی متفاوت با کافه های دیگر دبی می باشد. با اینکه ساختمان موزه قهوه کوچک است، اما ارزش آن را دارد تا مدتی را در کافه بگذرانید و از قهوه های خوش عطر موزه لذت ببرید. ساختمان از 2 طبقه تشکیل شده است. تعدادی دستگاه های قهوه ساز به همراه لوازم جانبی در کافه واقع شده است. در موزه اطلاعات زیادی در خصوص دانه های قهوه و فرآوری قهوه می توانید به دست آورید. یک فرد به آسانی می تواند 20 تا 30 دقیقه را در اینجا سپری کند. اما بنا به گفته مشتریان به تازگی هزینه 10 درهم برای ورود به قهوه باید پرداخت گردد. در عوض از دو فنجان کوچک قهوه تازه دم بهره مند خواهید شد.

موزه ای با طعم قهوه در دبی مکانی قدیمی اما متفاوت

بازدید از موزه ای با طعم قهوه در دبی، خاطرات خوشی را در سفرتان به امارات ثبت خواهد نمود. اینجا مکانی با تاریخ غنی و باارزش می باشد. کارکنان آن در تهیه قهوه واقعا هنرمند هستند. هنگام بازدید از موزه قهوه در دبی حتما سراغ فردی به نام عبد الحمید را بگیرید. عبد الحمید یک رقابت نماینده در مسابقات Cezve Ibrik است. وی با خوشحالی تمام دانش و تخصص خود را در خصوص قهوه با شما به اشتراک خواهد گذاشت. از نظر مشتریان بازدید از موزه قهوه در دبی یک تجربه عالی در طول سفر است.

بازدید از مکان های تاریخی و قدیمی دبی

موزه ای با طعم قهوه در دبی در یکی از منطقه های قدیمی دبی قرار گرفته است. اگر فکر می کنید دبی تنها به خاطر معماری های مدرن و مجلل آن معروف است در اشتباه هستید. سری به محله های قدیمی دبی بزنید و با تاریخ و فرهنگ باستانی امارات آشنا شوید. در این سفر چهره کمتر شناخته شده دبی را کشف خواهید کرد. یکی ازمکان های تاریخی دبی که زمان گذشته را در ذهن هر بازدید نماینده ای زنده می نماید، موزه ای با طعم قهوه در دبی می باشد. در داخل موزه مردم زیادی از سراسر دنیا دیده می گردد.

موزه ای با طعم قهوه در دبی در یکی از محله های قدیمی به نام الفهیدی واقع شده است. دبی تنها به مکان های لوکس و رویداد های هیجان انگیز ختم نمی گردد. در منطقه تاریخی الفهیدی پیاده روی کنید و با فرهنگ و تاریخ قدیمی امارات آشنا شوید. فروشگاه های عطر، ادویه و طلا جواهرات حواس هر بازدید نماینده را به خودش جذب می نماید. دبی را با مشاهده تاریخ، فرهنگ، مردم، غذا و آداب رسوم آن می توان شناخت. با گشت و گذار در دبی، سفری از یک شهر بیابانی به یک شهر دنیای خواهید داشت و با زندگی کویری و زندگی تجاری در دبی آشنا می شوید. در حین گشتن در منطقه الفهیدی سری هم به موزه قهوه بزنید و خستگی تان را در کنید.

خانه های سنتی نزدیک موزه ای با طعم قهوه در دبی

در کنار موزه ای با طعم قهوه در دبی، از دیگر خانه های قدیمی اطراف هم بازدید کنید. در الفهیدی و منطقه البستکیه خانه سنتی شیخ محمد پذیرای مهمانان و گردشگران است. از یک وعده غذای اماراتی و معتبر لذت ببرید. وعده غذایی با خرما و قهوه عربی آغاز می گردد و در ادامه غذاهای اماراتی سرو شده و با شربت خرما به انتها میرسد. بعد از غذا مهماندار چایی می آورد و مردم آغاز به حرف زدن و تبادل فرهنگی می نمایند. بازدید نماینده ها در خصوص فرهنگ محلی دبی سوالاتی را می پرسند. در پرسیدن سوال هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بهترین قهوه عمرتان را در موزه ای با طعم قهوه در دبی امتحان کنید

موزه ای با طعم قهوه در دبی تنها موزه قهوه موجود در دنیا نیست. اما قهوه های سرو شده داخل موزه منحصر به فرد است. طعم قهوه های موزه برای هر گردشگری رضایت بخش است. موزه قهوه یکی از جذابیت های تاریخی محله البستکیه می باشد. هر فرد علاقه مند به تاریخ قهوه و نحوه فرآوری آن در طول تاریخ، اطلاعات مفیدی را بدست می آورد. بهتر است بدانیم قهوه یکی از پرفروش ترین نوشیدنی های دنیا می باشد. وسیله های قدیمی سرامیکی و برنجی مرتبط با ساخت قهوه از نقاط مختلف دنیا در موزه گردآوری شده است. علاوه بر آن مدرن ترین تجهیزات درست کردن قهوه هم قابل رویت است. مدیر موزه ای با طعم قهوه در دبی اطلاعات زیادی را از تاریخ قهوه در دنیا به مشتریان ارائه می دهد. دانه های متنوعی از قهوه در موزه به نمایش گذاشته شده است. می توانید قهوه هر کدام از دانه ها را سفارش دهید.

امکانات موزه ای با طعم قهوه در دبی

موزه ای با طعم قهوه در دبی بیشتر به خاطر قهوه های خوشمزه اش معروف است. البته نباید انتظار امکانات فوق العاده در یک خانه سنتی و محله قدیمی داشت. پرداخت ورودی 10 درهم گاها باعث نارضایتی مشتریان می گردد. اما در عوض پذیرایی با یک قهوه رایگان و خوش عطر مورد پسند گردشگران است. در این مکان وای فای رایگان وجود ندارد. بازدید نماینده ها نمی توانند از سیگار استفاده نمایند. حیوانات خانگی خود را به داخل موزه نبرید. موزه قهوه مکانی سرپوشیده بوده و امکان سرویس دهی در فضای باز وجود ندارد. اما در موزه امکان پارکینگ خودرو وجود دارد. فضای صمیمی موزه با عطر قهوه شما را کاملا شارژ می نماید. در سفر به امارات، موزه ای با طعم قهوه در دبی را از قلم نیاندازید.

منبع: دلتابان

به "آشنایی با موزه ای با طعم قهوه در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با موزه ای با طعم قهوه در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید