آشنایی با هتل الخوری اسکای گاردن دبی و امکانات هیجان انگیز آن

به گزارش وبلاگ عکس، دبی با سواحل و جزایر چشم نواز، آسمان خراش ها، معماری باشکوه و تلفیق سنت و مدرنیته، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران سراسر دنیا است. دبی از نظر برخورداری از هتل های لوکس و راحت، یکی از برترین شهرهای دنیا محسوب می گردد. اقامت در این هتل ها حتی بدون گشت و گذار در شهر، یک سفر تمام عیار و هیجان انگیز خواهد بود. هتل الخوری اسکای گاردن دبی یک هتل 4 ستاره در منطقه فرهنگی و تفریحی دیره است که خدمات و امکانات متعددی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

آشنایی با هتل الخوری اسکای گاردن دبی و امکانات هیجان انگیز آن

در ادامه هتل الخوری اسکای گاردن دبی و خدمات و امکانات آن معرفی می گردد.

آشنایی با هتل الخوری اسکای گاردن دبی

هتل الخوری اسکای گاردن دبی در منطقه تفریحی و فرهنگی دیره در کشور امارات قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی، در یکی از برترین منطقه ها دبی از نظر دسترسی به امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری واقع شده است. این هتل از نظر مسافران و مهمانان، میانگین امتیاز 8.40 از 10 را کسب نموده است.

فاصله هتل الخوری اسکای گاردن تا مراکز دبی

هتل الخوری اسکای گاردن دبی در مرکز شهر واقع شده و دسترسی فوق العاده ای برای مسافران و مهمانانش فراهم نموده است؛ به طوری که فاصله آن تا ترمینال 1 و 2 فرودگاه بین المللی دبی 4.7 کیلومتر و تا برج خلیفه 800 متر است.

مجتمع تجاری سیتی سنتر دیره دبی، نزدیک ترین مرکز خرید به هتل الخوری اسکای گاردن دبی بوده و مسافران با اقامت در این هتل می توانند به راحتی و در کم ترین زمان به مراکزی همانند فستیوال سیتی دبی، دبی مال، دبی فریم، فواره دبی و مراکز تفریح مانند موزه دبی، خیابان السیف، سیتی واک، ساحل لامر، ساحل کایت، آکواریوم دبی و امثال آن دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل الخوری اسکای گاردن دبی

هتل الخوری اسکای گاردن دبی با 279 اتاق و سوئیت متنوع، امکانات و خدمات ویژه ای به مهمانان خود ارائه می نماید. تمامی اتاق های این هتل دارای امکاناتی همانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LED، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، کتری برقی، حوله، گاوصندوق، میز و حمام اختصاصی مجهز به بیت، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

از طرفی مسافران در لابی و محوطه هتل نیز می توانند از امکانات تفریحی و رفاهی متعددی از قبیل وای فای، استخر شنا، دو رستوران شیک و بزرگ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، باغ و اسپا استفاده نمایند.

خدمات جانبی هتل الخوری اسکای گاردن دبی

هتل الخوری اسکای گاردن دبی بعلاوه خدمات متنوعی همانند پذیریش 24 ساعته، خشک شویی و اتوشویی، نظافت روزانه، نگهداری از بچه ها، فکس و فتوکپی، صرافی، شاتل فرودگاهی و رفت و برگشت 24 ساعته را برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ ضمن این که پرسنل فعال در این مجموعه به شش زبان خارجی مسلط هستند.

منبع: همگردی

به "آشنایی با هتل الخوری اسکای گاردن دبی و امکانات هیجان انگیز آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل الخوری اسکای گاردن دبی و امکانات هیجان انگیز آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید