افتضاح امید وحدت خراسان هفته دیگر آنالیز می گردد، لیگ یک در آستانه 17 تیمی شدن

به گزارش وبلاگ عکس، سازمان لیگ فوتبال ایران درمورد شرایط تیم امید وحدت خراسان در لیگ یک جلسه ای اضطراری برگزار خواهد نمود.

افتضاح امید وحدت خراسان هفته دیگر آنالیز می گردد، لیگ یک در آستانه 17 تیمی شدن

تیم فوتبال امید وحدت خراسان شرایط بسیار بدی دارد و با 9 باخت و 49 گل خورده و بدون گل زده قعرنشین جدول رقابت های لیگ دسته اول به شمار می رود.

نماینده مشهد در ملاقات هفته اول برابر چوکا در زمین حاضر نشد و بازی را طبق حکم کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. این تیم، اما در هفت هفته بعدی در مسابقات حاضر شد و با دریافت 43 گل نشان داد که به هیچ وجه توان رقابت با تیم های دیگر را ندارد.

حالا در هفته نهم مدیران این باشگاه دست به ابتکار تازه ای زدند و برای اینکه از جدول مسابقات کنار گذاشته نشوند با هفت بازیکن وارد بازی شدند و پس از چند دقیقه یک بازیکن دیگر به بهانه مصدومیت از زمین بیرون رفت تا درنهایت این ملاقات هم با حکم کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مس شهربابک اعلام شد.

با این حال مهرداد شفیعی مسئول مسابقات لیگ دسته اول با توجه به شرایط غیرطبیعی تیم فوتبال امید وحدت خراسان درباره آینده این تیم اینطور خبر داده است: با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته و این هفته رخ داد و عملکردی که این تیم در این فصل داشت، مسائل نماینده مشهد حل نشده است.

شفیعی ادامه داد:این طرز رفتار به لیگ دسته یک صدمه جدی وارد می نماید و در جلسه فوری که در سازمان لیگ برگزار کردیم به این تصمیم رسیدیم که دوستان از باشگاه، هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و مراجع ذی طلاح ابتدای هفته آینده به سازمان لیگ تشریف بیاورند تا جلسه ای پیرامون اتفاقات اتفاق افتاده برگزار کنیم و خروجی آن جلسه تعیین خواهد نمود تا تصمیم لازم را درباره این تیم بگیریم.

وبلاگ عکس ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتضاح امید وحدت خراسان هفته دیگر آنالیز می گردد، لیگ یک در آستانه 17 تیمی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتضاح امید وحدت خراسان هفته دیگر آنالیز می گردد، لیگ یک در آستانه 17 تیمی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید