افزایش نگرانی ها درباره تشدید بحران کرونا در اروپا

به گزارش وبلاگ عکس، خبرگزاری خبرنگاران- نگرانی ها درباره موج تازه بیماری همه گیر کووید-19 در کشور های اروپایی رو به افزایش است.

افزایش نگرانی ها درباره تشدید بحران کرونا در اروپا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عکس به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، نگرانی ها درباره موج تازه بیماری همه گیر کووید-19 در کشور های اروپایی رو به افزایش است.

براساس این گزارش یکی از مشاوران علمی نخست وزیر انگلیس نگرانی ها در مورد روبرو شدن انگلیس، مانند سایر کشور های اروپایی، با موج تازهی از همه گیری کووید-19 را کم اهمیت جلوه داد. این در حالی است که اتریش قصد دارد کشور را در قرنطینه سراسری قرار دهد و واکسن را برای همگان اجباری کند.

در حالی که نرخ ابتلا به کووید-19 در اروپا رو به افزایش است، مردم احساس می کنند که می توانند بهترین استفاده را از جشن های شب سال نو داشته باشند.

یکی از شهروندان در این زمینه گفت : پارسال ما نمی توانستیم هیچ کاری انجام دهیم، واقعاً کریسمس کوچکی داشتیم؛ احساس می کنیم که یک سال را زندگی نکرده ایم.

خبرنگار اضافه نمود اجباری کردن واکسن باعث شده بسیاری از معترضان در اتریش به خیابان ها بیایند. قرنطینه سراسری نیز اعلام شده است و از ماه فوریه واکسیناسیون اجباری می شود. اما در انگلیس، کارشناسان علمی دولت خوشبین هستند که این شرایط ممکن است در مورد انگلیس صدق نکند.

جان ادموندز، عضو انتشارات سیج گفت ما در شرایط متفاوتی در مقایسه با اتریش و آلمان قرار داریم. ما برای چندین و چند ماه نرخ بالای مبتلایان را داشتیم، اما این نرخ ثابت بود. من فکر نمی کنم که شرایط ما با آن ها فرق می کند، ولی این یک هشدار برای ماست.

جرالد گارتلنر، کارشناس همه گیری اتریشی نیز گفت اتریش مهاجران زیادی دارد و تبادلات زیاد کاری با اسلواکی و جمهوری چک دارند و آن ها باید این مسئله را با همکاری هم حل کنند. کشور های کوچک مرکز اروپا همگی با این مشکل روبرو هستند و به تنهایی نمی توانند مشکل خود را حل کنند.

خبرنگار شبکه گفت آمار بی سابقه ابتلا به کرونا در هلند باعث شکل گیری اعتراضات علیه محدودیت ها شده است. مقامات آلمان نیز رویداد های مرتبط با کریسمس را لغو کرده و محدودیت های تازهی وضع کرده اند. در انگلیس، دولت اصرار دارد که هیچ برنامه ای برای لغو برنامه های مربوط به کریسمس ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش نگرانی ها درباره تشدید بحران کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نگرانی ها درباره تشدید بحران کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید