این خودرو را فقط می توانید در چین خریداری کنید!

به گزارش وبلاگ عکس، درحال حاضر شیائومی روی عرضه این محصول در بازار چین تمرکز نموده است.

این خودرو را فقط می توانید در چین خریداری کنید!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عکس و براساس گزارش دیجیاتو، شیائومی پس از فعالیت در حوزه های مختلف، پایان وارد فراوری بازار خودرو برقی شد. اولین محصول شیائومی در این زمینه، SU7 نام دارد. این خودرو برقی مشخصات و قیمت جذابی دارد که ارزش خرید آن را به طور چشمگیری افزایش می دهد؛ اما ظاهراً چینی ها برای عرضه جهانی شیائومی SU7 عجله ای ندارند و فعلاً باید منتظر بمانیم.

شیائومی SU7؛ خودرو برقی فوق العاده ای که فعلاً در انحصار بازار چین است

به نقل از Gizmochina، نمایندگی های رسمی شیائومی در چین درحال پاسخ به سؤالات کاربران پیرامون اولین سری از خودرو برقی این برند هستند. کاربران می توانند با مراجعه به این مراکز، از شیائومی SU7 بازدید و سؤالات خود در خصوص آن را مطرح نمایند. یکی از سؤالات پرتکرار خریداران در خصوص عرضه خودرو برقی شیائومی در بازار جهانی بوده است. براساس آن چه که مسئولان این مراکز بازگو نموده اند، عرضه خودروی شیائومی هنوز برای خارج از چین برنامه ریزی نشده و فعلاً در انحصار بازار چین می ماند.

شیائومی SU7 در سه نسخه مختلف عرضه می گردد: مدل استاندارد، پرو و مکس. این مدل ها طراحی تقریباً یکسانی دارند؛ اما بین قدرت موتور برقی، شتاب گیری، حدبیشتر سرعت و برد حرکتی آن ها تفاوت های قابل توجهی به چشم می خورند. تست های مربوط به اولین خودروهای شیائومی اخیراً به وسیله رسانه های چینی منتشر شده و بیشتر آن ها به تمجید از این محصول شیائومی پرداخته اند.

در مدل مکس که برترین مشخصات را دارد، شتاب 0 تا 100 آن حدود 2.78 ثانیه طول می کشد؛ هرچند تست رسانه ها در دنیای واقعی زمان 3.09 ثانیه را نشان می دهد که با رقم رسمی اختلاف چندانی ندارد. برد حرکتی SU7 Max به 810 کیلومتر می رسد. جالب این که به لطف شارژر قدرتمند این خودرو، با 15 دقیقه شارژ می توانید مسافت 510 کیلومتری را با آن طی کنید. قیمت مدل پایه این خودرو برقی در چین از حدود 215 هزار یوان (30 هزار دلار) آغاز می گردد و در مدل مکس به 299 هزار یوان (42 هزار دلار) می رسد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این خودرو را فقط می توانید در چین خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو را فقط می توانید در چین خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید