بهترین زمان خرید در استانبول (تور استانبول مقرون به صرفه)

به گزارش وبلاگ عکس، همان طور که می دانید استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید، به خصوص خرید پوشاک است. بسیاری از افراد برای برنامه ریزی سفر به استانبول، زمان حراجی ها را در نظر می گیرند. اما بهترین زمان برای حضور در حراجی های استانبول کدام است؟

بهترین زمان خرید در استانبول (تور استانبول مقرون به صرفه)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول مقرون به صرفه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تماشا کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

زمانی که من در استانبول هستم حراجی ها ادامه دارند؟

هر زمان که به استانبول سفر کنید حراجی هایی در مراکز خرید این شهر می بینید؛ این حراجی ها پیروی قانون یا دوره خاصی نیستند. اما اغلب آن ها، آخر هر فصل برپا می شوند. برخی برندها نیز کلکسیون حراجی خود را به دو دسته بهاره/تابستانه و پاییزه/زمستانه تقسیم می کنند. هم چنین به مناسبت برخی روزهای سال مثل روز ولنتاین، روز مادر، سال نو، مناسبت های مذهبی و غیره برخی فروشگاه ها تخفیفات فوق العاده دارند.

حراجی های قطعی در استانبول کدامند؟

همان طور که گفتیم حراجی های استانبول از قانون خاصی پیروی نمی کنند و پیشبینی قطعی برای زمان دقیق این حراجی ها وجود ندارد. اما در مورد این حراجی ها اطمینان وجود دارد: حراجی های زمستانه و حراجی های تابستانه.

حراجی های زمستانه

حراج های زمستانه در استانبول اغلب در چند موج اتفاق می افتند. موج اول آن از اواخر آذر یا اوایل دی آغاز می شود. این موج تخفیفات 30 تا 50 درصدی را شامل می شود. موج دوم این تخفیفات از اوایل بهار آغاز می شود. تخفیفات این موج بین 45 تا 50 درصد است و این تخفیفات در موج سوم، اوایل اردیبهشت، به 70 درصد می رسد. پیشنهاد ما همان موج اول حراجی ها است چرا که اجناس متنوع با سایزهای مورد نظر یافت می شود.

حراجی های تابستانه

با گرم شدن هوا حراج های تابستانه آغاز می شود. موج اول این حراجی نیمه خرداد تا نیمه تیرماه است. با رسیدن ماه مرداد اجناس تخفیف بیشتری می خورند اما شاید نتوان جنس مورد نظر را پیدا کرد. بهترین زمان حضور در این حراجی ها نیمه تیرماه است.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ عکس

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "بهترین زمان خرید در استانبول (تور استانبول مقرون به صرفه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان خرید در استانبول (تور استانبول مقرون به صرفه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید