تبلت گلکسی تب اس 6 لایت رسما معرفی شد

به گزارش وبلاگ عکس، گلکسی تب اس 6 لایت بدنه فلزی یکپارچه ای دارد و به نمایشگر 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل مجهز شده که 0.1 اینچ کوچک تر از پنل امولد مدل استاندارد با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت رسما معرفی شد

تازه ترین تبلت سامسونگ همانطور که انتظار می رود فاقد برخی امکانات نسخه استانداردش است که از آن جمله میتوان به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره نمود.

توان پردازشی این محصول از یک چیپست هشت هسته ای با کمینه فرکانس هسته 2.3 گیگاهرتز تامین می گردد و البته سامسونگ حرفی از اسم این چیپست به میان نیاورده اما تصور می گردد که این تبلت به اگزینوس 9611 مجهز باشد.

4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند. شاید بد نباشد اشاره کنیم که مدل پایه گلکسی تب اس 6 به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و مدل پریمیم آن 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته سامسونگ درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را هم برای تب اس 6 لایت در نظر گرفته که به لطف آن میتوان حافظه داخلی دستگاه را تا یک ترابایت افزایش داد.

در مورد امکانات نرم افزار هم باید بگوییم که گلکسی تب اس 6 لایت به اندروید 10 با پوسته One UI 2.0 مجهز شده که امکاناتی نظیر دارک مود دارد. این پوسته نرم افزاری همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس های صوتی و پیام های متنی را هم دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی مجهز شده و نکته جالب اینکه شرکت سازنده این محصول را به همراه استایلوس اس پن به دست مشتریانش می رساند. البته سامسونگ یک کاور کتابی هم برای این تبلت ساخته که که دارای چفت مغناطیسی است و جایگاهی برای قرارگیری قلم دارد و به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

تب اس 6 لایت از بلوتوث 5، وای فای و شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند و یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز روی بدنه آن به چشم می خورد. برای بهبود تجربه صوتی کاربران نیز از تکنولوژی دالبی اتمس و همچنین اسپیکرهای تیون شده توسط شرکت AKG در بدنه این تبلت استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز کلیه قطعات یاد شده در این محصول با کمک یک 7040 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از طریق پورت USB-C شارژ می گردد.

گلکسی تب اس 6 لایت در قالب سه گزینه رنگی خاکستری، صورتی و آبی در وبسایت اندونزی سامسونگ موجود است و هنوز جزئیاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه آن به بازارهای جهانی ارائه نشده است.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "تبلت گلکسی تب اس 6 لایت رسما معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت گلکسی تب اس 6 لایت رسما معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید