10 مورد از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل و عاشقانه زیستن

به گزارش وبلاگ عکس، ماه عسل و مکان های دیدنی برای ماه عسل برای همه زوج های جوان که ازدواج نموده اند، جز برترین و رویایی ترین سفرها است و همه دوست دارند که این اتفاق بزرگ و شیرین زندگی خود را که برای اولین بار با شریک زندگی خود سفر بروند، جز برترین سفرها و خاطره انگیز ترین سفرها باشد و معمولا انتخاب مقصد سفر در چنین شرایطی می تواند چالشی برای زوج های جوان باشد. بنا براین ما در مجله خبرنگاران تصمیم گرفته ایم که با بعضی از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل که می تواند مکان مناسبی برای گذراندن ماه عسل باشد، شما را آشنا کنیم. پس تا آخر برترین مکان ها برای ماه عسل همراه ما باشید.

10 مورد از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل و عاشقانه زیستن

مجمع الجزایر مالدیو

در جنوب غربی کرانه های هندوستان مجمع الجزایر مالدیو واقع شده است که می تواند جز یکی از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل باشد. تازه عروس و دامادها می توانند در این جزیره که مرکز آن ماله است و در اقیانوس هند واقع شده و دارای 1192 جزیره مرجانی کوچک و کم ارتفاع با 202 جزیره مسکونی است، لحظات خوب و خوشی را سپری نمایند.

جزیره پولینزی فرانسه، تاهیتی

این جزیره که مساحتی در حدود 1047 کیلومتر مربع دارد، در اقیانوس آرام و در جزایر سوسایتی قرار گرفته است و جز بزرگترین جزایر پولینزی فرانسه به شمار می رود و می تواند یکی از مکان های تماشای برای ماه عسل برای زوج های جوان باشد. تماشا تپه های مرجانی با جزایر مرتفع و کوهستانی می تواند بسیار مجذوب کننده باشد. شهر پاپیته مرکز تاهیتی است و در شمال غربی جزیره پولینزی قرار گرفته است. این جزیره دارای فرودگاه می باشد بنابراین می توان با هواپیما به این جزیره دوست داشتنی سفر کرد.

بالی در اندونزی

یکی دیگر از مکان های زیبا و تماشای جزیره بالی در اندونزی می باشد. این جزیره کوچک دارای 3 میلیون جمعیت می باشد که به علت جهانگرد پذیر بودن این جزیره و رشد این صنعت و افراد زیادی از اروپا و استرالیا برای کار و زندگی به این جزیره زیبا و کوچک مهاجرت نموده و سبب شده که جمعیت این منطقه افزایش یابد. این جزیره دارای خاکی مساعد برای کشاورزی می باشد و این به علت آتشفشانی بودن این منطقه می باشد. مساحت این جزیره 5620 کیلومتر مربع می باشد. این جزیره که جهانی خاصی دارد و اقیانوس هند و آرام را به هم وصل می نماید، می تواند به عنوان یکی از برترین مکان ها برای ماه عسل باشد.

ونیز در ایتالیا

ونیز را مطمنا همه می شناسند. شهری است زیبا و دوست داشتنی که می تواند به عنوان یکی دیگر از مکان های مناسب برای گذراندن ماه عسل به زوج های جوان پیشنهاد گردد. شهر ونیز در دریای آدریاتیک و شمال کشور ایتالیا واقع شده است. میدان سن مارکو که محل دفن یکی از حواریون حضرت مسیح به نام مرقس می باشد و معروف به سن مارکو است نیز از تماشای های این شهر به شمار میرود. جهانگرد های زیادی از شهر ونیز در طول سال تماشا می نمایند همان طور که می دانید برای رفت و آمد در شهر باید از قایق استفاده کرد.

جزیره بورا بوره

اقامت در این جزیره آرزوی خیلی از افراد می تواند باشد زیرا که یک مکان بسیار گران قیمت و لوکس به شمار می رود و دارای منظره های زیبا و تماشایی می باشد. سواحلی آرام با طبیعتی زیبا و آب های زلال و کریستالی از ویژگی های این جزیره به شمار می رود. برای نمونه برای رفتن به این جزیره با یک پرواز از اروپا چیزی در حدود 2500 دلار باید هزینه کنید. این جزیره برای زوج های جوانی که نگران هزینه اقامت و سفرشان نیستند، پیشنهاد می گردد. برای کسانی که بخواهند در این جزیره ماه عسلشان را یک هفته بگذرانند، چیزی در حدود 11000 دلار هزینه در برخواهد داشت که تقریبا شبی 800 تا 2000 دلار برای اقامت در ویلاهایی که در این جزیره وجود دارند، باید پرداخت کنید. این جزیره که در اقیانوس آرام و بین استرالیا و آمریکا واقع شده، یکی از جزایر گرمسیری کشور فرانسه می باشد.

ایتالیا و فلورانس

پیشنهاد بعدی ما فلورانس ایتالیا می باشد. شهری تاریخی با آب و هوایی مطلوب که در قلب اروپا واقع شده است. شهر فلورانس زیباتر از میلان است و مکان های تماشای این شهر حتی از رم هم بیشتر می باشد. غذاهایش از ونیز خوشمزه تر و معماری این شهر نیز بی نظیر و مثال زدنی می باشد. از جاذبه های تماشای فلورانس می توان صومعه دومو را نام برد که در قرن پانزدهم میلادی و به وسیله فیلیپو برونلسکی که از معماران مشهور و به نام ایتالیا در دوران خودش بود، ساخته شده است و جز بزرگترین ساختمان های ایتالیا به شمار میرود.

جزیره سنتورینی در یونان

جزیره سنتورینی با قدمتی 3500 ساله با روستاهایی که بر لبه آتشفشانی ساخته شده اند، پذیرای جهانگرد های زیادی از بیشتر کشورها می باشد. منظره ها زیبا و دل انگیز این جزیره شامل تخته سنگ های ساف و خلیج آبی عمیقش می تواند به عنوان یکی دیگر از مکان ها تماشای و تماشایی برای گذراندن ماه عسل باشد.

بریتانیا و جزایر ویرجین

این مجمع الجزایر که در واقع از 36 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل یافته است، دارای مساحتی بالغ بر 417 کیلومتر می باشد و 20 تا از این 36 جزیره سکنه ای در آن زندگی نمی نمایند. این مجمع الجزایر در دریای کارائیب و در شرق پورتوریکو و شمال شرق جزایر ویرجین آمریکا بین اقیانوس اطلس شمالی و دریای کارائیب قرار دارند. شهر رود تاون که جمعیتی در حدود 9400 نفر دارد، مرکز این مجمع الجزایر ویرجین می باشد. مهمترین و زیباترین جزایر اینجا که می تواند خاطرات خوب و خوشی را از گذراندن ماه عسل برای تازه عروس و دامادها رغم بزند، شامل جزایری مانند ویرجین گوردا، یوست ون دایک، آنگادا و توروتا می باشد.

هاوایی، مائوی

این جزیره زیبا که می خواهیم به زوج های جوان برای گذراندن ماه عسلی شاد و پرخاطره پیشنهاد کنیم، مساحتی در حدود 727.2 کیلومتر مربع دارد و دارای ساحلی با چشم اندازهای نفس گیر می باشد.

جزیره فیجی

این جزایر زیبا دارای آب و هوایی گرمسیری می باشد و کلا دو فصل دارد. این جزایر که به علت فعالیت کوه های آتشفشانی که در 150 میلیون سال پیش فعال بودند، تشکیل شده اند. مرکز فیجی سووا است و دارای فرهنگی غنی شامل فرهنگ های اروپایی، هندی و خود فیجی می باشد. سفر به این جزایر زیبا را نیز به عروس و دامادهای خوشبختی که می خواهند ماه عسلی به یاد ماندنی را تجربه نمایند، توصیه می کنیم.

کلام پایانی

زندگی زیبا است و با تمام ناملایمتی ها و خوشی هایش می گذرد . چه خوب است که در هر حالی که هستیم، همیشه با اطرافیانمان مهربان باشیم. عشق و محبت نعمتی است از سوی خداوند متعال برای همه مردم که در این جهان به امانت به دست ما سپرده شده است و چه خوب است که ما امانت دار خوبی باشیم با ادای عشق و محبت به همنوعان و به شریک زندگیمان می توانیم جهانی شادی را برای یکدیگر رقم بزنیم. جهانیی که سر انجامش خوشبختی و عاقبت به خیری خواهد بود.

منبع: همگردی

به "10 مورد از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل و عاشقانه زیستن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل و عاشقانه زیستن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید