جوانان بازوی توانمند دولت در پیشبرد اهداف نظام هستند

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/اردبیلناظر انتخابات وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان بازوی توانمند و نقطه اتکای دولت در پیشبرد اهداف نظام هستند.

جوانان بازوی توانمند دولت در پیشبرد اهداف نظام هستند

به گزارش وبلاگ عکس، پرنیان در دومین مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل اظهار کرد: انتخاب جوانان باانگیزه و خلاق در این مجامع از اهداف اصلی وزارت ورزش و جوانان است تا بتوانن مطالبات استانی خود را در مجامع ملی و کشوری نیز پیگیری نمایند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل مشارکت های وزارت ورزش و جوانان شکل گیری چنین سمن هایی را در کشور ضروری می داند، اعلام کرد: هدف اصلی در این طرح مشارکت همه جوانان در سرنوشت شهر و استانشان است تا جوانان را به سمت مسایل مختلف اجتماعی و فرهنگی سوق دهد.

ناظر انتخابات وزارت ورزش و جوانان جوانان را بازوی توانمند و نقطه اتکای دولت در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اعلام کرد و گفت: این جوانان باید در معرفی ایران در مجامع بین المللی نیز موثر باشند، همچنانکه در کشوری نظیر چین یک سازمان مردم نهاد در حوزه زیست محیطی تصمیمات بین المللی و فرامنطقه ای در راستای ارتقای وضعیت زیست محیطی کشورها می گیرد.

پرنیان سابقه تشکیل سازمان های مردم نهاد را یادآور شد و اعلام کرد: این سابقه به قرن ها پیش بازمی گردد که از دل همین سمن ها ابوریحان بیرونی ها، ابن سیناها و ... به بشریت معرفی شدند.

وی تشکیل یک سازمان منسجم در راستای مطالبه گری را از دل این سازمان های مردم نهاد موثر خواند و توضیح داد: سمن ها باید با همکاری 18 دستگاه اجرایی همراه که در وزارت ورزش و جوانان معرفی شده بهترین تشکل ها و موثرترین نهاد را تشکیل دهند.

ناظر انتخابات وزارت ورزش و جوانان به وجود توانمندی و استعداد بالا در بین جوانان اشاره نمود و اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب افراد اصلح گامی مهم و تاثیرگذار در جامه عمل پوشاندن به خواسته های ملی و منطقه ای برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جوانان بازوی توانمند دولت در پیشبرد اهداف نظام هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان بازوی توانمند دولت در پیشبرد اهداف نظام هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید