حضور 4 هزار تماشاگر برای دیدار استقلال و گل ریحان، سردرگمی خبرنگاران در استادیوم انقلاب کرج

به گزارش وبلاگ عکس، در فاصله کمتر از یک ساعت مانده به شروع دیدار استقلال و گل ریحان، حدود 4 هزار طرفدار در استادیوم حضور دارند.

حضور 4 هزار تماشاگر برای دیدار استقلال و گل ریحان، سردرگمی خبرنگاران در استادیوم انقلاب کرج

به گزارش وبلاگ عکس، تیم های استقلال و گل ریحان البرز امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند. در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز این دیدار که در استادیوم انقلاب کرج برگزار می گردد، حدود 4 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند. اغلب تماشاگران حاضر در استادیوم، طرفداران استقلال هستند. همچنین بخش های از استادیوم انقلاب کرج هنوز جایگاه گذاری نشده است.

بلیت فروشی در استادیوم انقلاب کرج طبق اعلام قبلی به صورت کاغذی انجام می گردد.

کاروان تیم فوتبال استقلال حدود یک ساعت و نیم پیش از آغاز دیدار به استادیوم انقلاب آمدند. پس از حضور این تیم در استادیوم، عمر دانسی، مارکو کاسر و سباستین لتو به داخل زمین چمن آمدند و ضمن آنالیز وضعیت زمین بازی، توپ ها و موانع لازم برای گرم کردن بازیکنان را آماده کردند.

ناهماهنگی ها در محوطه بیرونی استادیوم انقلاب کرج باعث سردرگمی وبلاگ عکس شده است به طوری که ماموران حراست وزارت ورزش و جوانان از سه ساعت قبل از آغاز بازی به بهانه تکمیل بودن پارکینگ، اجازه ورود به وبلاگ عکس از درب مربوط به آن ها ندادند. به همین دلیل وبلاگ عکس مجبور شدند که از درب های دیگر به استادیوم وارد شوند که این موضوع باعث سردرگمی آن ها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور 4 هزار تماشاگر برای دیدار استقلال و گل ریحان، سردرگمی خبرنگاران در استادیوم انقلاب کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 4 هزار تماشاگر برای دیدار استقلال و گل ریحان، سردرگمی خبرنگاران در استادیوم انقلاب کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید