روستای ون در کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، روستای ون در کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می گردد.

روستای ون در کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می گردد

احمد دانایی نیا گفت: روستای ون دارای ظرفیت های منحصر بفردی همانند درخت چنار هزار ساله، چشمه های متعدد، منظره ها طبیعی بکر، امامزاده یوسف و آسیاب های آبی بی نظیری است که میتوان محورهای فرهنگی و تاریخی متعددی را در این روستا تعریف کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان ادامه داد: با توجه به اهمیت آثار موجود در این روستا، برنامه ریزی ها برای ثبت ملی محور فرهنگی و تاریخی امامزاده یوسف تا درخت چنار هزار ساله اجرا شده و بزودی پرونده تکمیل شده به شورای ثبت استان ارسال خواهد شد.

او اضافه نمود: امیدوارم با توجه به بی نظیر بودن این محورهای گردشگری در روستا، بزودی شاهد ثبت ملی محور گردشگری روستا و تبدیل آن به روستای هدف گردشگری در شهرستان کاشان باشیم.

دانایی نیا توضیح داد: خوشبختانه روستاهای شهرستان کاشان از ظرفیت های بسیار مناسبی از منظر فرهنگی و گردشگری برخوردار هستند و امیدوارم با تدوین تقویم گردشگری شهرستان و برنامه ریزی های اجرا شده بزودی شاهد توسعه زیرساخت های لازم در شهرستان و رونق مالی روستاها و شهرهای کاشان از منظر گردشگری باشیم.

منبع: همگردی

به "روستای ون در کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای ون در کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید