رییس سازمان اداری و استخدامی: فوق العاده ویژه کارمندان اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور می گوید دولت بنا دارد برای مشاغل اختصاصی با شرایط خاص افزایش 35 تا 50 درصدی فوق العاده ویژه را به وسیله صرفه جویی داخلی دستگاه ها اعمال کند.

رییس سازمان اداری و استخدامی: فوق العاده ویژه کارمندان اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، میثم لطیفی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان در جمع وبلاگ عکس کرمان در مورد افزایش فوق العاده ویژه کارکنان ادارات توضیح داد: فوق العاده ویژه ای در قانون خدمات کشوری برای مشاغل اختصاصی در دستگاه های با شرایط خاص وجود دارد و دولت بنا دارد از این محل افزایش 35 تا 50 درصدی را منوط به اینکه بار مالی نداشته باشد، حقوق این کارکنان را افزایش دهد و اعتبار آن نیز از محل صرفه جویی داخلی دستگاه ها تحقق می یابد.

استخدام در 2 وزارتخانه

وی بعلاوه اعلام کرد: فرایند تامین نیرو در وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت بهار سال آینده اجرایی می گردد که مقدمات آن و زمان آزمون استخدامی در رایزنی با سازمان سنجش و آموزش کشور آنالیز شد.

لطیفی با اشاره به محدودیت منابع و لزوم کاهش هزینه های دولت اضافه کرد: فعلا بنا بر این است که تامین نیرو را به صورت بهره ور و آنجا که احتیاج بحرانی وجود دارد، داشته باشیم.

وی اظهارداشت: بیشترین احتیاج تامین نیرو در وزارت آموزش و پرورش است زیرا ما مدارسی داریم که کلاس های آنها بالای 45 نفر دارند و این اصلا شایسته کشور نیست.

معاون رییس جمهور گفت: این مشکل باید در گذشته تدبیر می شده اما نشده تا به این شرایط رسیدیم لذا ضرورت جذب نیرو در مدارس متوسطه با شرایط خاص و منطقه ها روستایی با احتیاج واقعی وجود دارد که به طور خاص برای بعضی منطقه ها تفاهم کردیم که جذب نیرو داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این زمینه جلسات مهمی با سازمان برنامه و بودجه، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت در سازمان امور استخدامی داشتیم.

لطیفی اضافه کرد: در وزارت بهداشت هم همین شرایط را داریم زیرا روزانه بیمارستان های جدیدی افتتاح می گردد و در حوزه بهداشت و درمان و خانه های بهداشت بنا داریم حداقل کمبود نیرو را در این بخش داشته باشیم که در فوریت های پزشکی احتیاجمند توجه ویژه هستیم.

وی ابراز داشت: منطقه ها حادثه خیز کشور نیز احتیاجمند توجه ویژه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رییس سازمان اداری و استخدامی: فوق العاده ویژه کارمندان اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس سازمان اداری و استخدامی: فوق العاده ویژه کارمندان اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید