سقف&zwnjهای متحرک گروه موسوی

به گزارش وبلاگ عکس، گارانتی سقف های متحرک گروه موسوی

سقف های متحرک مجموعه موسوی، شامل سیستم های متحرک، سازه و پوشش سقف می باشد. مجموعه ما از بهترین متریال موجود در بازار استفاده، تولید و مونتاژ می کند.

سقف&zwnjهای متحرک گروه موسوی

سقف های متحرک از متریال های مکانیکی، سازه ای و الکترونیکی تشکیل می شوند که قسمت سازه معمولا دچار فرسایش و استحلاک نمی گردد ولیکن سیستم متحرک و نیز پوشش ها نیاز به سرویس و نگهداری دارد، که مجموعه ما به مدت 1 سال سیستم متحرک سقف های برقی خود را ضمانت می کند.

در مورد ضمانت پوشش ها، توسط کارخانه تولید کننده گارانتی و خدمات پس از فروش داده می گردد.

سقف متحرک برقی

سقف متحرک محصولی جدید است که با توجه به کاربردهای متنوعی که دارد به سرعت در حال گسترش در بازار است.

سقف متحرک به دلیل متحرک بودن سقف این امکان را می دهد که از تابش بیش از حد نور خورشید و نیز از ورود گرد و خاک و باد و باران جلوگیری کند و در موارد اضطراری سقف بسته گردد و از این اتفاقات ناگهانی جلوگیری گردد، و همچنین زمانی که هوا مساعد بود از هوا و فضا استفاده لازم را ببرد.

سقف های متحرک به عنوان یک پوشش ثانویه در قسمت های مختلف ساختمان نصب می گردد. در کشور ما ایران برای تهیه و ساخت آن بنا بر تنوع آب و هوا باید در هر منطقه از متریال و پارچه خاص مقاوم و سازگار با شرایط همان منطقه استفاده گردد.

با توجه به اتوماتیک بودن کار و استفاده از ریموت کنترل، به راحتی باز و بسته شده و نیز موتور به کار رفته در آن کاملا بدون صدا می باشد.

پروژه های خود را به گروه فنی و مهندسی موسوی بسپارید.

سقف متحرک شیشه ای

این گونه سقف های متحرک متناسب برای بالکن ها، پاسیو، رستوران و کافی شاپ هاست، با توجه به اینکه جنس این نوع سقف متحرک از شیشه است، از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سازه فلزی این نوع سقف از آهن گالوانیزه شده است که به وسیله بهترین موتور ها جابجا می شوند. سقف متحرک شیشه ای ترکیبی از هنر و سلیقه و دانش مهندسین است که لذت استفاده از آن را در زمان باراش باران و برف و نیز هنگام استفاده از نور خورشید را می دهد.

سقف های متحرک شیشه ای از آن دست محصولاتی هستند که در معماری امروزه ساختمان ها، رستوران ها و مجتمع های تجاری اداری فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم سقف متحرک شیشه ای عایق هوا و رطوبت بوده و امکان استفاده از آن در تمامی مناطق کشور را مهیا کرده است. سقف های متحرک با پوشش پلی کربنات و پارچه ای انواع دیگر سقف های برقی بوده که در صفحه پروژه های گروه فنی و مهندسی موسوی قابل بررسی می باشد.

سقف متحرک استخر

جنس سازه این نوع پوشش های استخر، آهن گالونیزه شده می باشد، که کاملا در برابر رطوبت و گازهای کلر ایمن سازی شده است. همچنین جنس پوشش سقف های متحرک پلی کربنات می باشد.

قابلیت اتوماتیک شدن سقف متحرک استخر و کنترل باز و بسته شدن سقف با ریموت کنترل است. با وجود سقف های متحرک استخر می توانید در همه فصول سال به ورزش مفرح شنا بپردازید.

سقف های متحرک استخر در ابعاد و انواع مختلفی قابل اجرا می باشد که در نمونه کارهای ما سقف های متحرک در انواع و ابعاد مختلفی قابل ارائه می باشند که با مشاهده کاتالوگ پوشش متحرک استخر؛ با انواع مختلف سقف متحرک مخصوص استخر آشنا خواهید شد.

استخر روباز خانگی خود را با سقف متحرک برقی استخر، به استخر سرپوشیده مدرن و لاکچری تبدیل کنید.

سقف برقی و سایبان متحرک حیاط

مزایای سایبان متحرک

قابل تنظیم در شیب های متفاوت و متناسب با شرایط محیط

سبکی کار نسبت به بقیه کارها

قابلیت باز و بسته شدن به صورت

کاربرد سایبان متحرک

نصب و اجرای سایبان باید توسط گروه فنی اجرایی انجام گردد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

از سایبان می توان در تمامی فصول سال از جمله در بارندگی، جلوگیری از نور مستقیم خورشید و …. استفاده کرد.

کاربرد استفاده از سایبان هم برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید می باشد و هم برای جلوگیری از بارش باران و برف می باشد.

قیمت سایبان های متحرک

یکی از مهم ترین مسئله برای انتخاب مشتریان، قیمت سایبان ها می باشد. لازم به ذکر است که قیمت سایبان ها به مواردی مانند جنس یراق آلات، ابعاد سایبان و تمامی موارد استفاده شده برای طراحی و ساخت سایبان های متحرک بستگی دارد.

نورپردازی در سقف متحرک

نورپردازی سقف متحرک، مهم ترین عامل در زیبایی بصری سقف می باشد. نورهای نقطه ای پراکنده در سطح سقف جلوه خاصی به این سقف ها به دلیل متحرک بودنشان می دهد.

نورپردازی به کار رفته در سقف های جمع شونده با پوشش پلی کربنات، شیشه و پارچه در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص در شب هنگام، فضایی دلنشین را به همراه دارد. این نورها نور دهی چندانی ندارد و به صورت ملایم و متعادل است که زیبایی فضا را دو چندان می کند و به خوبی می توان برای سرو غذا و یا با توجه به کاربری فضا به خوبی از فضا استفاده کرد.

سقف متحرک تلسکوپی

سقف متحرک تلسکوپی با فراهم نمودن یک محیط مسقف و سرپوشیده بهترین فضا را فراهم می آورد. در عین حال نور و منظره محیط خارج را نیز در اختیار کارفرمایان محترم قرار می دهند.

سازه سقف متحرک تلسکوپی به صورت اتوماتیک کار کرده و سازه کار از آهن است و جنس پوشش سقف با توجه به نیاز مشتری نسبت به کاربری انتخاب خواهد شد. پوشش می تواند از پلی کربنات و یا شیشه باشد، که باتوجه به وزن پایین تر پلی کربنات از لحاظ قیمت نسبت به سازه های شیشه ای مناسب تر هستند . این گونه سازه ها برای استخر، گلخانه ها و رستوران ها مناسب تر است.

سقف متحرک پلی کربنات بهترین گزینه برای سقف متحرک استخر بوده که می تواند در انواع مات و یا شفاف تولید شده و استخر شما را در مواقع لازم به صورت سر پوشیده در آورده و از شرایط جوی محفوظ نگه دارد.

درب سکشنال (زیر سقفی)

درب سکشنال انتخاب ایده آل و بسیار مناسب که علوه بر سهولت در استفاده، دارای کیفیت مطلوب بوده و از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان نیز برخوردار می باشد. درب سکشنال دارای بالاترین استانداردهای روز امریکا و اروپا بوده و جزو مدرن ترین درب های اتوماتیک حال حاضر در بازار جهان می باشد که با در نظر دریافت رویکرد و توصیه معماران، سازندگان و در نهایت مصرف کنندگان، هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی بهترین انتخاب جهت اتوماسیون درب ورودی پارکینگ ساختمان ها به شمار می آید.

درب سکشنال (زیر سقفی) کاربرد بسکمک در پارکینگ ساختمان های هوشمند و مدرن دارند، و به علت مکانیزم خاص و مزیت های این گونه درب ها در ایرن نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته و جای خود را بین مدل های جکی پارکینگ و درب کرکره ای ها را پیدا کرده است.

این گونه درب ها برای فضاهایی که محدودیت ارتفاع و محدودیت فضای پارکینگ مشکل اصلی آنها بوده، فوق العاده مناسب بوده. فضای لازم برای نصب درب سکشنال بین 20 تا 25 سانتی متر از ارتفاع می باشد.

مکانیزم خاص درب سکشنال باعث می گردد که به کمک فنرهای بالانس و ریل های خاص، درب در زیر سقف جمع شده و حجم و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد و سریع و بی صدا باز و بسته شوند. به همین دلیل به درب سکشنال درب زیرسقفی نیز می گویند.

درب سکشنال دارای سیستم ضد سقوط (anti drop) نیز می باشند که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند. توجه کنید که اگر گاراژ شما تعدادی (شاه تیر زیرسقفی) دارد باید بررسی کنید که آیا خط سیر می تواند بر روی سقف قرار گیرد یا خیر. دورتادور درب های اتوماتیک سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هر چیزی به فضای داخل پارکینگ جلوگیری کنند.

ویژگی شاخص درب سکشنال این است که فضای کمی را اشغال می کنند و در حقیقت از فضای سقف پارکینگ جهت عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کنند و بنابراین عرض مفید و قابل استفاده برای عبور ماشین بیشینه می گردد. همچنین این امکان را می دهد که ماشین را بسیار نزدیک درب پارکینگ پارک کنید. همچنین اگر درب مستقیم رو به پیاده رو یا خیابان باز می گردد، به دلیل عملیات در راستای عمودی، موجب آسیب دیدن افرادی که در حال عبوراز پیاده رو می باشند نمی گردد.

این درب ها از تنوع رنگی بسکمک برخوردار می باشند و با قابل انطباق با نمای ساختمان می باشند.

منبع: تجارت نیوز

به "سقف&zwnjهای متحرک گروه موسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف&zwnjهای متحرک گروه موسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید