بازاریابی و فروش

بحرین مک لارن را خرید!

گروه مک لارن صاحب جدیدی دارد. شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین (Bahrain Mumtalakat Holding Company)، صندوق سرمایه گذاری دولتی این کشور، مالکیت کامل این خودروساز را در اختیار گرفته و سهام خود را از 60 درصد به 100 درصد افزایش داده است.

5 فروردین 1403

خداحافظی نوکیا از دنیای موبایل

زمان خداحافظی با برندی که روزگار پادشاه بی چون و چرای دنیای تلفن همراه بود فرارسیده است و پس از این نباید منتظر گوشی جدیدی با برند نوکیا باشیم.

15 بهمن 1402

با گچبری پیش ساخته پلی یورتان خانه خود را گران جلوه دهید

در دنیای امروز، آرایش و دکوراسیون داخلی خانه ها برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری دارد. زیبایی و استحکام ساختمان، تنها عواملی نیستند که در مشخص ارزش یک خانه مؤثر هستند. ارزش جلوه یا ظاهری خانه نیز می تواند در تصمیم گیری برای خرید یا فروش یک ملک تأثیر...

12 بهمن 1402

توصیه های طلایی برای درج آگهی مناسب

امروزه، تبلیغات آنلاین و آگهی به عنوان روش های مؤثری برای تبلیغ کسب و کارها و خدمات به کار می روند. ثبت آگهی مناسب و مجذوب کننده، می تواند برای جذب مشتریان تازه و افزایش فروش بسیار موثر باشد. در این مطلب، به آنالیز توصیه های طلایی برای درج آگهی مناسب می...

5 بهمن 1402

اپل به این خواننده ها پول می دهد!

زومیت نوشت: اپل برای تشویق خوانندگان و شرکت های پخش موسیقی به انتشار آثار خود با قابلیت Spatial Audio پاداش 10 درصدی در نظر گرفته است.

3 بهمن 1402

برترین دیزنی لندهای جهان ، سفر به دوران کودکی

دیزنی لند را شادترین نقطه روی زمین می دانند! در واقع دیزنی لند یک پارک موضوعی با بخش های مجذوب کننده است که اولین بار به وسیله شخصِ والت دیزنی طراحی شد. چیزی نگذشت که پیر و جوان شیفته این پارک شدند. نتیجه اینکه امروزه چندین شهر بزرگ در سراسر دنیا یک شعبه...

30 دی 1402

تارا وی 1 پلاس بخریم یا دنا توربو شش دنده؟ ، قبل از خرید حتما بخوانید

تارا وی 1 پلاس بهتر است یا دنا پلاس توربو شش دنده؟ شاید برنده این مقایسه روی کاغذ دنا پلاس باشد اما آیا در واقعیت هم همین طور است؟ در ادامه گزارش به آنالیز موشکافانه دو خودرو می پردازیم.

27 دی 1402

قلمروی آهوی مقدس در پارک نارای ژاپن

در قلب نارا در ژاپن، پارکی فریبنده وجود دارد که دل های بازدیدکنندگان را از سراسر دنیا می رباید - پارک نارا. این مکان، بیش از یک پارک، گنجینه ای فرهنگی و طبیعی است که به خاطر ساکنان منحصربه فردش آهوهای مقدس معروفیت دارد. در این مطلب، ما به پارک فوق العاده...

18 دی 1402

مرکز پارچه نسوز و وارد کننده نخ نسوز در ایران کجا است؟

خرید پارچه نسوزپارچه های نسوز امروزه در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد. این پارچه ها به علت ضد حریق بودن و مقاومت بالا نظر بسیاری از صنعت گران را جلب نموده است. این پارچه ها در صنایع با گرمای زیاد و حرارت بالا استفاده می شوند. به علت ویژگی ضد حریق بودن، این...

22 آذر 1402

تنها نکته مثبت ایران در بحث گردشگری، رقابت پذیری قیمتی است

ما جزو 10 کشور اول جهان از نظر جاذبه های گردشگری و پنج کشور اول جهان از نظر جاذبه های طبیعی هستیم، اما در زمینه جذب توریست همواره در میانه ها یا پایین جدول قرار گرفته ایم.

9 آذر 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

مادر شهیدی از معبد شینتو

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ فروش بلیت نمایش دختر وطن آغاز خواهد شد. این نمایش به نویسندگی محمدرضا قلمبر و کارگردانی بهرام سروروی نژاد است که با نیم نگاهی به کتاب مهاجر سرزمین آفتاب ساخته شده است.

6 شهریور 1402

جزییات وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده ، کارمز و بازپرداخت این وام ها به چه شکل است؟

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی در شهر تهران خبر داد.

3 شهریور 1402

خرید خانه در میرداماد با 9.5 تا 20 میلیارد تومان!

برای خرید یک واحد آپارتمان در خیابان میرداماد به حداقل 9.5 حداکثر 20 میلیارد تومان، بودجه احتیاج دارید تا مالک یک واحد 60 تا 130 متری شوید.

30 مرداد 1402

وانت 58 ساله تویوتا با قیمت باورنکردنی 3 میلیارد تومان، عکس

همشهری آنلاین نوشت: وانت تویوتا لندکروزر در بازارهای جهان جایگاه ویژه ای دارد و انواع آن را در نقاط مختلف خصوصا منطقه ها جنگی دیده اید.

21 مرداد 1402

تقاضا برای آیفون 15 کمتر از آیفون 14 خواهد بود

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در تازهترین گزارش خود نوشته که مدیران اپل بر این باور هستند آیفون 15 با استقبال کمتری نسبت به نسل قبلی روبرو خواهد شد. طبق این گزارش، بخشی از این کاهش تقاضا به شرایط اقتصاد جهانی برمی شود و به علت کاهش قدرت خرید بسیاری...

12 مرداد 1402

رکورد بیمه ملت در سودآوری با رشد سود خالص 442 درصدی در بهار شکسته شد

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مهدی کشاورز بهادری اظهار کرد: همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه ملت که با مهر تائید سهامداران بر رشد چشمگیر 337 درصدی سود خالص این شرکت همراه بود، صورت های مالی دوره منتهی به 31 خرداد 1402 بیمه ملت در...

2 مرداد 1402

رقیب هری پاتر؛ پولدارترین آشپز جهان

نیجلا لاسون یک آشپز انگلیسی است که با حرفه های گوناگونی خودش را سرگرم نموده؛ روزنامه نگار است، درباره غذاهای مختلف مقاله می نویسد یا انتقاد می نماید و البته در تلویزیون برنامه های آشپزی خودش را نمایش می دهد که مخاطبان زیادی دارد.

26 تیر 1402

قیمت سهند پارس خودرو چقدر خواهد بود؟ ، قیمت گذاری سهند در مراحل پایانی

قیمت سهند پارس خودرو در بازار قرار است نزدیک به اطلس و کمی بالاتر از ساینا S باشد. منابع مطلع به بیت ران اطلاع دادند که این محصول تازه پارس خودرو از لحاظ قیمت بین ساینا S و شاهین G قرار خواهد گرفت.

22 تیر 1402

رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟

کوچکترین عضو شاسی بلندهای لوکس هونگچی، یعنی HS3، قرار است جای خالی SUV کامپکت را در سبد محصولات این شرکت پر کند.این خودرو ارزان ترین SUV این شرکت محسوب می شود.

12 تیر 1402
تعداد: (142)