تقاضا برای آیفون 15 کمتر از آیفون 14 خواهد بود

به گزارش وبلاگ عکس، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در تازهترین گزارش خود نوشته که مدیران اپل بر این باور هستند آیفون 15 با استقبال کمتری نسبت به نسل قبلی روبرو خواهد شد. طبق این گزارش، بخشی از این کاهش تقاضا به شرایط اقتصاد جهانی برمی شود و به علت کاهش قدرت خرید بسیاری از کاربران، طبیعتا خرید گوشی تازه برای آن ها اولویت پایین تری پیدا می نماید.

تقاضا برای آیفون 15 کمتر از آیفون 14 خواهد بود

البته از سوی دیگر تعدادی از تحلیلگران هم می گویند که سال جاری فروش سری آیفون 15 بیشتر از نسل قبلی خواهد بود و کاربران روی هم رفته استقبال بیشتری از آن ها نشان می دهد. همانطور که احتمالا می دانید، سری آیفون 15 از دو مدل استاندارد و دو مدل پرو تشکیل شده است و در این زمینه تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. سال جاری هر 4 مدل آیفون 15 برای اولین بار همراه با پورت USB-C به دست کاربران می رسند و همگی دارای نمایشگر حفره دار هستند. مطابق معمول، بیشترین تغییرات مربوط به مدل های پرو است.

از بین قابلیت های تازه مدل های پرو می توانیم به استفاده از چیپست A17، فریم تیتانیومی، دکمه اکشن، حاشیه های باریک تر نمایشگر، پشتیبانی از وای فای 6E و قرارگیری دوربین پریسکوپی در آیفون 15 پرو مکس اشاره کنیم. طبق بعضی شایعات منتشر شده، ظاهرا اپل میخواهد قیمت مدل های پرو را 100 تا 200 دلار افزایش دهد که همین افزایش قیمت احتمالا منجر به کاهش تقاضا برای مدل های پرو می گردد.

در نهایت این گزارش مینگ-چی کو یک پیش بینی است و طی ماه های آینده معین می گردد که آیا استقبال از این گوشی ها بیشتر از نسل قبلی بوده یا نه. در هر صورت واقعیت این است که گوشی های آیفون همیشه در سرتاسر دنیا به شدت پرطرفدار هستند و حالا استفاده مدل های استاندارد از نمایشگر حفره دار و بهره گیری تمام مدل ها از پورت USB-C ممکن است جذابیت این گوشی ها را برای کاربران دوچندان کند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "تقاضا برای آیفون 15 کمتر از آیفون 14 خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضا برای آیفون 15 کمتر از آیفون 14 خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید