شهردار تهران از سازمان ورزش بازدید کرد

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری پایتخت، پیروز حناچی، شهردار تهران ظهر امروز یکشنبه با حضور سرزده در ساختمان این سازمان با سرپرست و کارکنان این سازمان دیدار و تبادل نظر کرد.

شهردار تهران از سازمان ورزش بازدید کرد

در این بازدید حناچی با حضور در بعضی واحدهای سازمان ورزش مانند معاونت های ورزش بانوان و آقایان، بازرگانی و معاونت اقتصادی و اداری از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها و مسائل و مسائل فراروی خدمت رسانی به شهروندان قرارگرفت.

همچنین وی با حضور در دفتر مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش، نحوه خدمت رسانی به شهروندان در اماکن ورزشی را جویا شد.

رباطی نیز پیرامون میزان درآمدزایی و افزایش درآمد سال جاری، تعمیر و نگهداشت اماکن ورزشی، تعرفه های مجموعه ها، برگزاری مزایده و مناقصه ها و استفاده بهینه از فضاهای بدون استفاده در مجموعه های ورزشی تابعه گزارشی کوتاه ارایه کرد.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری در شهر تهران برای فضاهای ورزشی یکپارچه نیست پیشنهاد داد: شورای ورزش همگانی پایتخت با حضور مسوولان ورزش شهر تهران راه اندازی گردد.

شهردار تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد سازمان ورزش بر ضرورت برطرف مسائل و نیازهای پایتخت نشینان و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات تاکید نمود.

حناچی تعمیر ابنیه و تاسیسات مجموعه های ورزشی و نگهداشت صحیح فضاهای ورزشی را اولویت کار سازمان ورزش دانست و این موضوع را یک ضرورت انکارناپذیر برشمرد.

لازم به ذکر است، این اولین بازدید شهردار تهران از این سازمان از بدو تأسیس تاکنون بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهردار تهران از سازمان ورزش بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران از سازمان ورزش بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید