بی تفاوتی جاسوس پرسپولیس به بازی حیثیتی مقابل الهلال عربستان

به گزارش وبلاگ عکس، برنامه آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای ملاقات با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد. تمرینات و بازی های تدارکاتی سرخپوشان در حالی ادامه دارد که فوتبال ایران درگیر رقابت های تیم ملی فوتبال در راستا انتخابی نهایی جام جهانی 2022 با امارات و کره جنوبی بوده است. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان با وجود غیبت مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک طبق برنامه از پیش معین شده امور فنی را پیگیری می نماید تا با آمادگی کامل برای بازی حساس با الهلال آماده گردد.

بی تفاوتی جاسوس پرسپولیس به بازی حیثیتی مقابل الهلال عربستان

تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال سبب شد تا کادر فنی پرسپولیس تصمیم به برگزاری بازی های محبت آمیز بگیرد. از این رو سرخپوشان ابتدا به مصاف پیکان تهران رفتند که با تساوی یک - یک به سرانجام رسید. شاگردان یحیی گل محمدی پس از آن مقابل شهرداری آستارا قرار گرفتند که با فزونی سه بر صفر این تیم همراه بود. پرسپولیس در آخرین بازی خود قبل از ملاقات با الهلال تصمیم به برگزاری حساس ترین ملاقات مقابل سپاهان اصفهان گرفت. شاگردان یحیی گل محمدی آدینه شب پیروز به کسب پیروزی سه بر یک مقابل زردپوشان اصفهانی در استادیوم آزادی شدند تا با روحیه ای بالا برای ملاقات با الهلال آماده شوند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای اینکه تاکتیک های تیمش برای بازی با الهلال مخفی بماند تصمیم گرفت تمام ملاقات های تدارکاتی دور از چشم اهالی رسانه و طرفداران برگزار گردد. با این حال اخبار مربوط به سیستم بازی پرسپولیس و ترکیب این تیم در بعضی کانال های فضای مجازی دست به دست می چرخید تا سرخ ها با وجود سختگیری های فراوان باز هم با ترکیب لو رفته روبرو شوند..... این در حالی است که بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس، طبق نظر گل محمدی از پوشش اخبار بازی صرف نظر کرد تا تنها به پرداخت کلیات ملاقات ها بپردازد و نشان دهد قصد ندارد اخبار فنی و داخلی پرسپولیس به بیرون درز پیدا کند.

سوال اینجاست چرا در برهه زمانی فعلی که پرسپولیس به اسم تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران احتیاج به همدلی و اتحاد دارد باید با چنین فضایی روبرو گردد که انگ جاسوسی به چند نفر از اطرافیان تیم بخورد؛ اتفاقی که فارغ از رعایت حساسیت های کادر فنی سرخپوشان، احتیاج به نگاه ملی از سوی این افراد دارد تا به پیروزیت پرسپولیس در جدال با الهلال که دست کمی از بازی ملی ندارد توجه نمایند.

پرسپولیس در حالی خود را برای ملاقات با الهلال عربستان آماده می نماید که کوشش های مجموعه باشگاه برای پیروزیت های سرخپوشان ادامه دارد و یحیی منتظر بازگشت ملی پوشان خود است تا بتواند با تمام قوا برای بردن الهلال قدم بردارد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز 24 مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 در استادیوم فیصل بن فهد ریاض مقابل الهلال بازی می نماید.

منبع: فرارو

به "بی تفاوتی جاسوس پرسپولیس به بازی حیثیتی مقابل الهلال عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی تفاوتی جاسوس پرسپولیس به بازی حیثیتی مقابل الهلال عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید