عکس افشاگر از ازدواج مارال فرجاد با شوهر مطلقه شقایق دهقان ، خودش علنی کرد

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران: مارال فرجاد استوری جدیدی برای مهراب قاسم خانی منتشر کرد.

عکس افشاگر از ازدواج مارال فرجاد با شوهر مطلقه شقایق دهقان ، خودش علنی کرد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد از بازیگران سرشناس کشورمان است. مارال فرجاد تنها یک خواهر کوچکتر از خود به نام مونا دارد. تحصیلات مارال فرجاد در رشته عکاسی است. عکس متفاوتی را مارال فرجاد از خود منتشر کرد.مارال فرجاد عکس تازهی از مهراب قاسم خانی را منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ عکس، مارال فرجاد عکس دونفره اش را با مهراب قاسم خانی در فضای مجازی منتشر کرد و به همین بهانه تولد مهراب را تبریک گفت. کار های این دو سلبریتی یا مهری تایید به رابطه عاطفی و اردواج آن ها است یا تنها برای جاشیه سازی سر زبان افتادنشان است.

مارال فرجاد مدتی می گردد که از کشور خارج شده و در مجارستان سکونت دارد البته هنوز چیزی از مهاجرت و برنگشتن نگفته اما تصاویر زیادی از خود در مکان های دیدنی این کشور و سایر نقاط اروپا به اشتراک گذاشته است.

مارال چندی پیش در هفته مد و فشن بوداپست شرکت کره بود (البته نه به عنوان مدل بلکه تماشاچی) و تصاویر از این فستیوال را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد البته با اینکه خانم بازیگر خوردش روی سکوی نمایش حضور نداشت و در جایگاه تماشاگران نشسته بود اما تیپ استایلی مجذوب کننده داشت و با برقع بلوچی اش بسیار جلب توجه می کرد.

مارال خانم فرجاد انگار به بحث طراحی لباس و مد بسیار علاقه مند شده خودش هم سعی می نماید لباس و پوششی که انتخاب می نماید مجذوب کننده و در عین حال خاص باشد. او به تازگی پستی تازه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که یک توربان بسیار زیبا به سر دارد و تیپ مشکی که زده مارال را بسیار مجذوب کننده و دلنشین نموده است.

منبع: رکنا

به "عکس افشاگر از ازدواج مارال فرجاد با شوهر مطلقه شقایق دهقان ، خودش علنی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس افشاگر از ازدواج مارال فرجاد با شوهر مطلقه شقایق دهقان ، خودش علنی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید