عکس ، این آیفون نو مالی است

به گزارش وبلاگ عکس، طراحی منتسب به نسل چهارم آیفون SE در رندرهای CAD منتشرشده از طریق سایت هندی 91Mobiles به نمایش درآمد.

عکس ، این آیفون نو مالی است

به گزارش وبلاگ عکس ، به نقل از زومیت، این رندرها دستگاهی با پنل تمام صفحه 6.1 اینچ را نمایش می دهند که در بالای آن ناچ دیده می شود.

بر اساس آنچه در رندرها می بینیم، آیفون SE 4 اپل لبه تخت و درگاه USB-C به جای لایتنینگ دارد. سبک طراحی نسل چهارم آیفون SE به شدت از آیفون SE 3 فاصله گرفته است؛ دستگاهی که از زبان طراحی آیفون 8 استفاده می کند. آیفون SE در حال حاضر به نمایشگر 4.7 اینچ، لبه خمیده، دکمه هوم و حاشیه های قابل توجه در اطراف نمایشگر مجهز است.

گفته می شود ابعاد آیفون اس ای نسل چهارم اپل به 147 در 71.5 در 7.7 میلی متر می رسد. این باعث می شود که گوشی موردبحث تقریبا هم میزان آیفون 14 با ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی متر باشد.

سال گذشته گفته شد که اپل می خواهد طراحی آیفون 14 را به آیفون SE منتقل کند و سراغ نمایشگر 6.1 اینچ اولد و سیستم فیس ID برود. تفاوت بزرگ مهم آیفون SE با آیفون 14، به تعداد دوربین های پشتی مربوط می شود؛ جایی که آیفون SE تنها یک دوربین خواهد داشت.

گفته می شود عرضه آیفون SE 4 برای سال 2025 برنامه ریزی شده است. فعلا قیمت گوشی موردبحث را نمی دانیم، اما با در نظر گرفتن تغییرات، بسیار بعید است که قیمت گوشی آیفون مدل SE 4 افزایش پیدا نکند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، این آیفون نو مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این آیفون نو مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید