قرارداد نکونام رسمی نیست ، ماجرای مخالفت یک نفر با قرارداد 27 میلیاردی سرمربی نو استقلال

به گزارش وبلاگ عکس، هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم اطلاع داد اما ظاهرا نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.

قرارداد نکونام رسمی نیست ، ماجرای مخالفت یک نفر با قرارداد 27 میلیاردی سرمربی نو استقلال

به گزارش وبلاگ عکس آنلاین، استقلال تهران تمرینات پیش فصل را در حالی شروع کرد که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را شاهد بود. در پی جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی، جواد نکونام پس از چند هفته به عنوان گزینه ایرانی راهنمایی استقلال را در دست گرفت.

جواد نکونام به عنوان گزینه مورد قبول طرفداران با سید حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به توافق نهایی دست یافت و تمریناتش را شروع کرد.

هنوز یک هفته از تمرینات استقلال نمی گذشت که حجت کریمی از سمتش استعفا کرد و علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی تازه انتخاب شد. اما خطیر اکنون قبل از هر عمل دیگر یک ماموریت ویژه را باید در دستور کار خود قرار بدهد.

بر اساس اطلاعات رسیده آنچه در مراسم معرفی نکونام امضا شده است پیش نویس قرارداد بوده و هنوز قراردادی رسمی بین دو طرف امضا نشده است.

این منبع خبری تایید می نماید که کوشش باشگاه استقلال برای امضای قرارداد رسمی با جواد نکونام که مبلغ آن 27 میلیارد تومان بود به علت مخالفت فردی خارج از باشگاه ناکام ماند زیرا وی معتقد بود رقم قرارداد بالاست و حداکثر باید 15 میلیارد تومان باشد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که فرد خارج از باشگاه به علی خطیر به عنوان سرپرست تازه باشگاه اجازه می دهد این چالش را حل نماید یا باید در روزهای آینده منتظر خبرهای دیگری از باشگاه استقلال و جواد نکونام باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "قرارداد نکونام رسمی نیست ، ماجرای مخالفت یک نفر با قرارداد 27 میلیاردی سرمربی نو استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد نکونام رسمی نیست ، ماجرای مخالفت یک نفر با قرارداد 27 میلیاردی سرمربی نو استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید