محمودزاده: استقلال ضمانت نامه های لازم را ارائه کرد، ژستد و یامگا مسئله ای برای همراهی آبی پوشان ندارند

به گزارش وبلاگ عکس، مدیر نقل وانتقالات سازمان لیگ گفت، باشگاه استقلال ضمانت نامه های لازم برای بازی بازیکنان خارجی خود را به سازمان لیگ فوتبال ارائه کرده است.

محمودزاده: استقلال ضمانت نامه های لازم را ارائه کرد، ژستد و یامگا مسئله ای برای همراهی آبی پوشان ندارند

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، فریبرز محمودزاده گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در چارچوب آیین نامه و مقررات نیز با همه باشگاه ها مساعدت و همراهی داشته و دارد. در هفته گذشته مسائل قانونی و حقوقی برای مجوز بازی دو بازیکن خارجی استقلال پیش آمد که در نهایت بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی باشگاه استقلال امروز ضمانت نامه های لازم را برای حضور این دو بازیکن خارجی خود به سازمان لیگ ارائه کرد و به این ترتیب موانع بازی ژستد و یامگا مرتفع شد و این دو بازیکن می توانند تیم استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

مدیر نقل وانتقالات سازمان لیگ شرح داد: قانون جذب بازیکن و مربی خارجی با ارائه وثیقه از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل ارائه شد تا هم باشگاه ها مجاز به جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشند و هم مسئله ای برای پرداخت دستمزد به خارجی ها نداشته باشند و پرونده نو دیگری در مراجع بین المللی برای باشگاه های کشورمان ایجاد نشود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمودزاده: استقلال ضمانت نامه های لازم را ارائه کرد، ژستد و یامگا مسئله ای برای همراهی آبی پوشان ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: استقلال ضمانت نامه های لازم را ارائه کرد، ژستد و یامگا مسئله ای برای همراهی آبی پوشان ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید