وان پلاس واچ 2 با عمر باتری 100 ساعته و WearOS معرفی گشت

به گزارش وبلاگ عکس، سه سال پس از عرضه نسل اول ساعت هوشمند وان پلاس واچ، این شرکت با مدل جدیدی به نام وان پلاس واچ 2 بازگشته است که تغییرات قابل توجهی را به همراه دارد. این ساعت هوشمند از معماری دو موتوره استفاده می نماید، به این معنی که دارای دو تراشه و دو سیستم عامل است. یک تراشه اسنپدراگون W5 است که Wear OS را اجرا می نماید و به شما امکان دسترسی کامل به پلی استور را می دهد. تراشه دیگر BES2700 است که یک سیستم عامل ساده کم مصرف را اجرا می نماید.

وان پلاس واچ 2 با عمر باتری 100 ساعته و WearOS معرفی گشت

در حالت هوشمند، می توانید از اپ هایی مانند گوگل مپ، دستیار گوگل، والت، تقویم، کیپ، جیمیل و بسیاری از موارد دیگر بهره ببرید. این حالت با استفاده معمولی تا 100 ساعت و با استفاده سنگین تا 48 ساعت با باتری 500 میلی آمپرساعتی کار می نماید. حالت ذخیره ساز انرژی علاوه بر ویژگی های پایش خواب و ضربان قلب، امکان استفاده از حالت های ورزشی مانند شنا و دوچرخه سواری را نیز فراهم می نماید. حتی می توانید در این حالت تماس برقرار نموده و دریافت کنید. با فعال بودن حالت ذخیره ساز انرژی، ساعت تا 12 روز شارژدهی دارد.

شارژ سریع VOOC با توان 7.5 وات، ساعت را در مدت 60 دقیقه به طور کامل شارژ می نماید. اما در صورت احتیاج، تنها با 10 دقیقه شارژ در حالت هوشمند، می توانید یک روز کامل از آن بهره ببرید. وان پلاس واچ 2 بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ با ابعاد 47.0 در 46.6 در 12.1 میلی متر دارد. استفاده از استیل ضدزنگ، استحکام و وزن بیشتری را نسبت به آلومینیوم به همراه دارد (وزن ساعت به تنهایی 49 گرم و با بند لاستیکی 49 گرم است).

یک شیشه کریستال یاقوت کبود 2.5 بعدی از نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED محافظت می نماید. این نمایشگر دارای رزولوشن 466 × 466 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. در حالت روشنایی بالا (High Brightness Mode) می تواند به 1000 نیت برسد که برای خوانایی مناسب در فضای باز لازم است. در کنار ضدآب بودن ساعت، باید به بهره گیری از استاندارد نظامی MIL-STD-810H هم اشاره کنیم.

این ساعت دارای GPS دو فرکانسه (L1+L5) است و از سیستم های موقعیت یابی مختلفی مانند Beidou، Galileo، GLONASS و QZSS پشتیبانی می نماید. سایر سنسورها این ساعت شامل قطب نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و حسگر نور برای تنظیم روشنایی صفحه است. این ساعت بعلاوه دارای حسگر ضربان قلب است. قابلیت پایش خواب علاوه بر تشخیص مراحل خواب، کیفیت خواب را نیز ارزیابی نموده و بر میزان تنفس و سطح اکسیژن خون نظارت می نماید. بعلاوه امکان تشخیص خطر خروپف را نیز دارد.

حالت دویدن با استفاده از GPS و دیگر حسگرها، به ردیابی مسیر دویدن و عملکرد شما با معیارهایی نظیر دامنه عمودی، زمان تماس با زمین، تعادل، حداکثر اکسیژن مصرفی و طول گام یاری می نماید. این قابلیت نه تنها پیشرفت شما را ردیابی می نماید، بلکه امکان استفاده از ساعت به عنوان مربی دویدن را نیز فراهم می نماید. سیستم عامل وان پلاس واچ 2 به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارید که به روش های متفاوتی می توانید از آن بهره ببرید.

این ساعت در آمریکا با قیمت 300 دلار راهی بازار می گردد و کاربران اروپایی با پرداخت 330 یورو می توانند آن را خریداری نمایند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس واچ 2 با عمر باتری 100 ساعته و WearOS معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس واچ 2 با عمر باتری 100 ساعته و WearOS معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید