کمالوند: نیمکت تیم ملی به منصوریان می رسد، مثل جنگجویی بودیم که شمشمیر نداشت

به گزارش وبلاگ عکس، سرمربی پارس جنوبی جم می گوید تیمش ارزان ترین تیم لیگ برتر است.

کمالوند: نیمکت تیم ملی به منصوریان می رسد، مثل جنگجویی بودیم که شمشمیر نداشت

به گزارش وبلاگ عکس، فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته دوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم با ساخت یک تیم خوب که فوتبال روانی بازی می کند، هواداران خود را شاد کنیم. در پارس جنوبی اتفاقی افتاد که کم سابقه بود. ما از 18 بازیکن بزرگسال خود، 16 بازیکن خود را از دست دادیم و 95 درصد تیم مان تغییر کرد چون بازیکنان مطالبات فصل گذشته خود را می خواستند و اصلا برای فصل آینده وارد مذاکره نشدند. در هر صورت با بازیکنان جوان لیگ یکی و چند بازیکن باتجربه وارد مسابقات شدیم. چند بازیکن ما قراردادشان بین 200 تا 400 میلیون تومان است و فکر می کنم ارزان ترین تیم لیگ برتر هستیم. اما بچه ها در زمین نشان دادند که از هیچ تیمی کم ندارند. ما در دو هفته با پرسپولیس و ذوب آهن بازی داشتیم و در دو بازی به خصوص در بازی با ذوب آهن مستحق پیروزی بودیم. من فکر می کنم در دو نیمه تیم برتر بودیم. یک مسئله ای داشتیم این بود که ما سه مهاجم را در اختیار نداشتیم و عملا بدون مهاجم بازی کردیم و قطعا با وجود مهاجمان تیم ما جان می گیرد. من این وعده را می دهم که تیم در هفته های آینده بهتر خواهد شد و هماهنگی بهتری از تیم صورت می گیرد.

او درباره عملکرد داوری گفت: با توجه به اینکه فدارسیون فوتبال گفته درباره داوری صحبت نکنید، فردا از راه های قانونی پیگیری می کنیم.

سرمربی پارس جنوبی اضافه نمود: یک تعداد از بازیکنان لیگ یک خیلی خوب عمل کردند و فکر می کنم ستاره بازی مهدی ترکمان بود که در لیگ بازی می کرد و مقداری زمان می برد تا شرایط خوب خود را به دست آورد. من فکر می کنم پارس جنوبی تیمی نیست که بخواهد به تیمی به این راحتی ببازد.

کمالوند در ادامه گفت: امروز ما مثل جنگجویی بودیم که شمشمیر نداشت. محمد ابراهیمی در این بازی مصدوم بود و در هفته های آینده به رقابت های باز می گردد. امیدوارم که با حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او اعلام کرد: مسئله ای که در این بازی پیش آمد این بود که کاخا یک کارت زرد گرفت و دست ما را بست. بیشترین برخورد در میانه زمین است و تعویض کاخا کاملا اجباری بود. بعد از این تعویض بازی از دست مان در رفت اما در 25 دقیقه آخر بازی کاملا به بازی مسلط بودیم. فکر می کنم شاید بازی سه دقیقه دیگر ادامه پیدا می کرد ما می توانستیم به گل برسیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره علیرضا منصوریان گفت: منصوریان جزو بهترین مربی های کشور است و آینده روشنی دارد. من فکر می کنم نیمکت تیم ملی به او خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمالوند: نیمکت تیم ملی به منصوریان می رسد، مثل جنگجویی بودیم که شمشمیر نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: نیمکت تیم ملی به منصوریان می رسد، مثل جنگجویی بودیم که شمشمیر نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید