خبری که استقلال و پرسپولیس را با هم مسرور می نماید!

به گزارش وبلاگ عکس، در حالی که روز گذشته امیرحسین روشنک، مسئول جام حذفی سازمان لیگ، اعلام نموده بود که پس از ناآمادگی ورزشگاه شهدای مس کرمان، این نهاد برای برگزاری فینال جام حذفی ورزشگاه یادگار امام را برگزیده، اما حالا به نظر می رسد این مسئله شکل پیچیده به خود گرفته است.

خبری که استقلال و پرسپولیس را با هم مسرور می نماید!

در شرایطی که نگرانی زیادی از بابت حضور احتمالی پرسپولیس و استقلال در این ورزشگاه وجود داشت، حالا ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نیز تاکید نموده که ورزشگاه یادگار امکان میزبانی از فینال جام حذفی را نخواهد داشت.

او در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما به ایرادات ورزشگاه تبریز اشاره نمود و گفت که باتوجه به اینکه بازسازی ورزشگاه از 29-30 اردیبهشت شروع خواهد شد، این ورزشگاه امکان میزبانی فینال را در هر شرایطی نخواهد داشت؛ بنابراین حالا سازمان لیگ باید به سراغ اولویت سوم خود برود و همانند فصل گذشته برای سومین بار محل فینال جام حذفی را تغییر بدهد.

بسیاری تصور می نمایند که باتوجه به سهولت حضور طرفداران نساجی در ورزشگاه آزادی و بعلاوه رضایت سه تیم تهرانی به برگزاری فینال در این ورزشگاه، ورزشگاه آزادی میزبان فینال جام حذفی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "خبری که استقلال و پرسپولیس را با هم مسرور می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که استقلال و پرسپولیس را با هم مسرور می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید