گوشی وان پلاس نورد 2T طراحی نسبتا عجیبی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ عکس، به نظر می رسد وان پلاس میخواهد به زودی از یک گوشی تازه با نام نورد 2T با طراحی خاص و منحصربه فرد رونمایی کند. محصولی که به نوعی یادآور وان پلاس وان خواهد بود.

گوشی وان پلاس نورد 2T طراحی نسبتا عجیبی خواهد داشت

مدت هاست که در رابطه با گوشی وان پلاس نورد 2T خبرهایی منتشر می گردد و بارها و بارها شاهد افشای بعضی از معینات این محصول طی چند ماه گذشته بوده ایم. اما امروز نه معینات فنی و تاریخ رونمایی بلکه طراحی آن را هم شاهد هستیم. طراحی خاصی که یادآور وان پلاس وان است.

وان پلاس بعد از اینکه تصمیم گرفت تعداد پرچم داران خود را در طول یک سال افزایش دهد، سری T را تقریبا از میان برداشت. در حال حاضر خبری از وان پلاس 9T نیست اما شرکت یک مدل تحت عنوان وان پلاس 9RT دارد که آن هم برای بازارهای خاص طراحی شده است. اما این طور که به نظر می رسد، شرکت چینی میخواهد پسوند T را به میان رده های سری نورد اضافه کند. اولین محصول از این سری هم وان پلاس نورد 2T خواهد بود که باید آن را دنباله ای برای نورد 2 در نظر بگیریم که اتفاقا به تازگی هم رونمایی و راهی بازار شده است.

تا به امروز در رابطه با گوشی تازه شرکت چینی خبرهای متعددی منتشر شده اما همان طور که گفته شد، امروز به رندرهای آن هم دسترسی پیدا کردیم. آنچه وان پلاس نورد 2T را از سایر گوشی های چند سال اخیر وان پلاس متمایز می نماید، نه معینات فنی و قابلیت های نرم افزاری بلکه طراحی خاص آن است. طبق رندری که به تازگی از این محصول منتشر شده، پنل پشتی گوشی به شکلی طراحی شده که کاربر را به یاد وان پلاس One با آن پنل پشتی طرح سنگ خود می اندازد.

البته یک نکته نه چندان مثبت هم روی این پنل زیبا به چشم می خورد که یک ماژول بسیار بزرگ آن هم با رنگی فرق دارد. دوربین های تعبیه شده روی این ماژول هم خیلی با ظرافت و زیبایی طراحی نشده اند. هرچند این طراحی قرار نیست دقیقا در دنیای واقعی هم اجرا گردد چون معمولا رندرها گاهی اوقات اندکی با شکل واقعی تفاوت هم دارند.

معینات فنی وان پلاس نورد 2T

با توجه به گزارش ها و شایعه های منتشر شده اخیر، وان پلاس نورد 2T از هشت هسته مدیاتک دایمنسیتی 1300 به جای 1200 به کار رفته در نورد 2 بهره خواهد برد که شامل 1 هسته بزرگ از نوع Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، 3 هسته دیگر از همین نوع با فرکانس کمتر و 4 هسته کم مصرف Cortex-A55 می گردد. بعلاوه وان پلاس نورد 2 با شارژر 65 واتی راهی بازار شده بود اما به نظر می رسد شرکت چینی می خواهد برای این محصول از یک شارژر 80 واتی استفاده کند که قطعا با سرعت بسیار بهتری، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ خواهد نمود.

در بخش دوربین اما شاهد ارتقای خاصی نخواهیم بود. درست مثل وان پلاس نورد 2، مدل نورد 2T هم از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی مونوکروم، عهده دار وظیفه عکاسی و فیلم برداری خواهند بود. بعلاوه روی پنل جلویی دستگاه هم یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی حضور خواهد داشت که دقیقا نمی دانیم محل تعبیه آن چه بخشی از قسمت بالایی نمایشگر است.

این گوشی در مدل پایه خود از ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 8/128 گیگابایت بهره می برد. حال اینکه آیا شرکت چینی مدل های دیگری را با ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر در نظر داشته باشد یا خیر معین نیست و باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

اگر خبرهای اخیر در رابطه با این محصول درست باشند، باید در ماه آوریل یا مه شاهد عرضه آن در بازار هندوستان باشیم. قیمتی هم که برای آن در نظر گرفته می گردد به واحد پولی هندوستان 30.000 تا 40.000 روپیه خواهد بود که با تبدیل واحد مستقیم، معادل 400 - 533 دلار است. حال باید دید تصمیم وان پلاس چیست و آیا میخواهد اصلا این گوشی را وارد بازارهای جهانی کند یا خیر. البته با توجه به محبوبیت بالای محصولات این شرکت، می توان چنین انتظاری داشت.

منبع: AndoridAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی وان پلاس نورد 2T طراحی نسبتا عجیبی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس نورد 2T طراحی نسبتا عجیبی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید