اتفاقی عجیب؛ برگزاری بازی ایران و اروگوئه پشت درهای بسته!

به گزارش وبلاگ عکس، فدراسیون فوتبال اروگوئه از اینکه ملاقات با ایران پشت در های بسته برگزار می گردد ابراز ناراحتی کرد.

اتفاقی عجیب؛ برگزاری بازی ایران و اروگوئه پشت درهای بسته!

به گزارش سایت ال پائیس، تیم ملی فوتبال اروگوئه آدینه در دیداری محبت آمیز در وین اتریش به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

نکته مهمی که این مسابقه خواهد داشت این است که از آنجایی که فروش بلیت فعال نشده است، بازی پشت در های بسته برگزار می گردد. آندریا لانفرانکو، یکی از اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال اروگوئه گفت: این بازی به وسیله اتحادیه فوتبال اروگوئه برگزار نمی گردد و ما مسئول آن نیستیم. این تصمیم فدراسیون فوتبال اروگوئه یا برگزارنمایندگان بازی نیست، اما به اروگوئه ای هایی که به وین می آیند بلیت داده می گردد. این تصمیم بیشتر از سوی ایران گرفته شد. مسئولان برگزاری از ایران خواستند درباره این موضوع صحبت نمایند و وقتی ما به اینجا رسیدیم متوجه این موضوع شدیم که بازی پشت در های بسته است.

او ادامه داد: درخواست هایی از طرفداران فوتبال در اروگوئه داشتیم که بلیت این بازی را بخرند و بتوانند تیم ما را همراهی نمایند و ما نیز تا حد توان هر چقدر که بتوانیم به این طرفداران یاری می کنیم. حیف است که ما نتوانیم در این بازی تماشاگران را داشته باشیم. بازی می توانست با حضور تماشاگران، بهتر و مجذوب کننده تر باشد.

منبع: فرارو

به "اتفاقی عجیب؛ برگزاری بازی ایران و اروگوئه پشت درهای بسته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب؛ برگزاری بازی ایران و اروگوئه پشت درهای بسته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید