استقلال بازنده قطعی فسخ یک طرفه یک بازیکن ، رمزگشایی از ماجرای پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عکس، مدافع استقلال بلافاصله بعد از خاتمه لیگ برتر تصمیم به فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال گرفت.

استقلال بازنده قطعی فسخ یک طرفه یک بازیکن ، رمزگشایی از ماجرای پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عکس این اقدام درحالی انجام شد که شایعاتی پیرامون حضور این بازیکن در پرسپولیس به گوش می رسید اما با گذشت چند روز از فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال معین شد که باشگاه رقیب تمایل چندانی به جذب این بازیکن ندارد. حتی در فهرستی که از سوی یحیی به باشگاه پرسپولیس داده شده، نام جلالی دیده نمی گردد ومعین نیست که اساساً نام این بازیکن چه طور درمیان گزینه های حضور در پرسپولیس قرار داده شد.

با محرز شدن این موضوع مهم که جلالی در فهرست پرسپولیس قرار ندارد، از سوی مسئولان باشگاه استقلال نیز شنیده شد که فسخ قرارداد این بازیکن وجاهت قانونی ندارد. این ادعا نیز درحالی مطرح شده که باشگاه استقلال برای داشتن این بازیکن باید دوباره با او اقدام به عقد قرارداد تازه کند.

درواقع فسخ قرارداد با باشگاه استقلال بیشتر به سود جلالی تمام شده و این بازیکن از بندهایی که در قراردادش با باشگاه بوده نهایت استفاده را برده تا برای فصل تازه علاوه برعقد قرارداد تازه و لحاظ کردن بندهای تازه در توافق های خود با باشگاه استقلال بتواند از دستمزد بیشتری نیز بهره مند گردد.

رفتاری که جلالی درقبال باشگاه استقلال انجام داده بیشتر تحت تأثیرمشاورانش بوده و پشت فسخ قرارداد با باشگاه استقلال مدیربرنامه های این بازیکن قرار گرفته تا اگر بنا شد دوباره این بازیکن به باشگاه استقلال بازگردد از دستمزد بیشتری بهره بگیرد والبته مدیربرنامه این بازیکن نیز پول بیشتری را به جیب بزند.

با توجه به اینکه معمولاً بازیکنان در پی دریافتی های بیشتر و استفاده حداکثری از توافق های فی مابین با باشگاه هستند، مدیران استقلال باید پیش از امضای هر توافقی تمام جوانب را در نظر بگیرند تا اینگونه مقابل بازیکنان خود بازی نخورند. حتی اگر جلالی به باشگاه استقلال هم بازنگردد و پای عقد قرارداد مالی تازه در میان نباشد، حضور این بازیکن در دیگر باشگاه ها بدون پرداخت حق انتقال به باشگاه استقلال در واقع سود دیگری را نصیب این بازیکن و مدیربرنامه هایش خواهد نمود.

درواقع باشگاه استقلال درهرحالت بازنده فسخ قرارداد جلالی با این باشگاه است و مدیران این باشگاه باید تمهیداتی را درنظر بگیرند که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد و بازیکن نتواند براحتی زیر قول و قرارش با باشگاه بزند واگر هوای رفتن به تیم دیگری را دارد لااقل حق انتقال خود را به باشگاه استقلال پرداخت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال بازنده قطعی فسخ یک طرفه یک بازیکن ، رمزگشایی از ماجرای پیشنهاد پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازنده قطعی فسخ یک طرفه یک بازیکن ، رمزگشایی از ماجرای پیشنهاد پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید