اصول و قوانین فنگ شویی منزل برای جذب آرامش، ثروت و انرژی مثبت

به گزارش وبلاگ عکس، فنگ شویی منزل چیست؟ فنگ شویی که روش چینی و علمی ثابت شده است که توصیه شده موقع ساختن منزل یا تغییر دکوراسیون داخلی و حتی تغییر چیدمان وسایل از آن بهره ببرید. عبارات فنگ و شوی به معنای آب و باد و بیانگر ارتباط انسان با محیط اطراف به نحو مؤثر برای جذب انرژی مثبت، عشق، ثروت و غیره و دفع انرژی های منفی است. اما اصول فنگ شویی در خانه چیست؟ چطور می توان با این اصول و قوانین خانه ای هماهنگ و هارمونیک داشت؟ در این مطلب تمامی نکات و قوانین فنگ شویی را آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اصول و قوانین فنگ شویی منزل برای جذب آرامش، ثروت و انرژی مثبت

نکات فنگ شویی و دکوراسیون منزل

شاید در ظاهر اینطور به نظر برسد که رعایت این موارد کار دشواری باشد و یا خانه ای که طبق این اصول ساخته نشده را نمی توان با این اصول و قوانین هماهنگ کرد. باید بگوییم که هر موقع اراده کنید می توانید به راحتی قوانین فنگ شویی منزل را اجرا نموده و از انرژی سراسر مثبت آن لذت ببرید. برای همین منظور ما برترین و جامع ترین نکات را آماده نموده ایم.

  • راهرو ورودی منزل باید خلوت، به دور از تابلوهای دیواری، به هم ریختگی و بی نظمی باشد. کفش ها را داخل جاکفشی بگذارید، با فاصله منظم چراغ دیوارکوب قرار دهید و تا حد امکان با تابلو دیوار را شلوغ نکنید. آینه را هم روبروی درب ورودی منزل نگذارید.
  • طبق اصول فنگ شویی منزل، هیچ موقع درب حمام و سرویس بهداشتی را باز نگذارید چون منبع انرژی منفی است.
  • در خصوص فنگ شویی خانه به نقش مثبت گیاهان زیاد اشاره شده است. سعی کنید حتما یک یا چند گیاه در گوشه های منزل و یا شلف دیواری قرار دهید. بیشتر در پی استفاده از گیاهان تصفیه نماینده هوا باشید تا فضایی پر از انرژی مثبت در منزل پیدا کنید.
  • نورگیری منزل و ورود هوا به درون خانه یکی از اصول بسیار مهم فنگ شویی در منزل است. سعی کنید از پنجره های عریض بهره ببرید و اگر مجبور به حفظ حریم خصوصی هستید، با پرده های نازک و زیر پرده ای حریر جلوی ورود نور را نگیرید. آینه در فنگ شویی خانه برای روشن تر کردن فضا، پخش نور و ایجاد انرژی مثبت تأثیر بسیار زیادی دارد و از آن غافل نشوید.
  • از اصول فنگ شویی شمال خانه این است که اتاق خواب ها باید در قسمت شمالی منزل باشند. در ضمن تخت خواب را نزدیک درب نگذارید. وسایل الکترونیکی را از تخت خواب دور کنید چون انرژی اطراف شما را می بلعند. تلویزیون و وسایل ورزشی را از اتاق خواب بیرون ببرید. رنگ های روشن و تیره باید در اتاق خواب کنار هم باشند.
  • فنگ شویی ثروت در منزل بر پایه عنصر آب است پس همواره به فکر گذاشتن یک پیاله آب، آکواریوم، آبنما و مشابه آن در منزل باشید. تا حد امکان از آب کمتری برای شستشو و تمیزکاری بهره ببرید.
  • فنگ شویی رنگ منزل به استفاده از رنگ های شاد و ترکیب با رنگ های تیره یا متضاد تأکید دارد. منازلی که از رنگ های تیره زیادی استفاده می نمایند همواره سطح انرژی پایینی دارند و مسائل و بیماری گریبانگیر اعضای خانواده می گردد. بعلاوه توصیه شده که به روانشناسی رنگ و تناسب رنگ با سبک دکوراسیون داخلی توجه کنید.
  • از اصول فنگ شویی خانه باید به قرار ندادن کفش و دمپایی جلوی درب ورودی اشاره نمود. چون باید عامل ورود انرژی مثبت به درون منزل است و با این کار انرژی منفی وارد خانه خواهد شد.
  • در فنگ شویی وسایل منزل به قرار ندادن مسواک، حوله و وسایل شخصی آلوده شونده در محیط حمام و توالت تأکید شده است تا انرژی منفی به خود جذب ننمایند.
  • از اصول فنگ شویی مدل خانه می توان به استفاده درست از تابلوها اشاره نمود. تابلوهایی که در آنها طلوع و غروب خورشید، زیبایی طبیعت، شب و روز زیبا و غیره نشان داده شده اند کاملا مناسب هستند. اما تابلوهایی با موضوع خشم طبیعت، جنگ و جدال، حیوانات لاک پشت و پروانه و یوزپلنگ و موارد این چنینی که انرژی مثبت ندارند اصلا توصیه نمی گردد. حتی باید به رنگ تابلوهای هنری منزل خود توجه کنید. رنگ تابلو باید متناسب با فضا و سبک داخلی خانه و بعلاوه هماهنگ با رنگ دیوار باشد.
  • برای رعایت فنگ شویی خانه تازه خود حتی باید به نوع و مکان نصب ساعت هم توجه کنید. طبق قوانین فنگ شویی، ساعت های گرد، منحنی و بیضی شکل مناسب هستند چون یاری به بهتر شدن خلاقیت و نوآوری در افراد می نمایند. در ضمن همواره سعی کنید ساعت شما دقیق و فعال باشد. ساعت را در پذیرایی و مکان روشن خانه نصب کنید.
  • برای فنگ شویی منزل تازه حتما در خرید وسایل فلزی دقت کنید چون باید کاملا نو باشند. اشیای فلزی کهنه و کثیف منبع تجمع انرژی منفی، بیماری و آلودگی هستند. از جمله این وسایل می توان به سینک، شیرآلات، وسایل آشپزخانه و غیره اشاره نمود. این مورد مخصوصا در فنگ شویی آشپزخانه اهمیت دارد.
  • در فنگ شویی چیدمان منزل دقت کنید که محیط خانه نباید شلوغ باشد. از وسایل تزئینی و دکوری به شکل رومیزی، ایستاده و قدی، دیوارکوب و سایر انواع آن زیاد استفاده نکنید.
  • برای فنگ شویی خانه کوچک از رنگ های شاد و روشن و وسایل کریستالی بهره ببرید. فضای خانه کوچک باید دلباز و شاد باشد.
منبع: اتاق

به "اصول و قوانین فنگ شویی منزل برای جذب آرامش، ثروت و انرژی مثبت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول و قوانین فنگ شویی منزل برای جذب آرامش، ثروت و انرژی مثبت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید