افشاردوست: گزینه های راهنمایی تیم ملی والیبال، بحث اقتصادی را مطرح نکرده اند

به گزارش وبلاگ عکس، عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: آلکنو و کاستلانی در وهله اول بحث اقتصادی را مطرح نکردند و علاقمند بودند که نیمکت تیم ملی ایران را داشته باشند.

افشاردوست: گزینه های راهنمایی تیم ملی والیبال، بحث اقتصادی را مطرح نکرده اند

به گزارش وبلاگ عکس، محمود افشاردوست، عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، در ارتباط با گزینه های سرمربیگری تیم ملی کشورمان و برنامه های ارائه شده به برنامه رادیو ورزش گفت: در مورد فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی در رده بزرگسالان یک زمان چند ماهه را صرف نموده ایم. هیئت رئیسه فدراسیون برای تیم ملی و رسیدن به جمع 4 تیم برتر المپیک، شانس است و به همین دلیل متقاعد شدیم از یکی از بهترین مربیان دنیا استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: در کمیته فنی اسامی 15 نفر از مربیان تاپ دنیا مطرح شد که در نهایت اعضا به 5 نفر رأی دادند. قرار بر این شد که فدراسیون باب مذاکره با این 5 مربی را باز کند و ماحصل آن را به کمیته فنی بیاورد. در نهایت 3 نفر از این جمع به دلیل اینکه تیم های باشگاهی داشتند به ایران نیامدند. بنابراین 2 گزینه یعنی دانیل کاستلانی و ولادیمیر آلکنو باقی ماندند.

افشاردوست توضیح داد: در جلسه سوم کمیته فنی برنامه این دو مربی مورد آنالیز نهاده شد. بین این دو گزینه طبیعی است که آلکنو در دنیای مربیگری معتبرتر است، چرا که در بخش های مختلف توانسته صاحب مدال گردد از جمله مدال طلای المپیک. در برنامه های ارائه شده کاستلانی، برنامه ای به نسبت تشریحی و کلی ارائه داده و آلکنو برنامه پیشنهادی خود را جزئی تر ارسال نموده است.

او در انتها توضیح داد: در نهایت مقرر شد فدراسیون موضوع اقتصادی را با این مربیان مطرح کند چرا که طبق گفته داورزنی این دو مربی هیچکدام در وهله اول بحث اقتصادی را مطرح نکردند و علاقمند بودند که نیمکت تیم ملی ما را داشته باشند. به همین جهت احتیاج است که مسائل اقتصادی هم با این دو نفر بحث گردد. بنا به گفته داورزنی احتمالاً هفته دیگر سرمربی تیم ملی کشورمان معین می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ عکس بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افشاردوست: گزینه های راهنمایی تیم ملی والیبال، بحث اقتصادی را مطرح نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاردوست: گزینه های راهنمایی تیم ملی والیبال، بحث اقتصادی را مطرح نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید