اپ شبیه ساز جزیره پویا با استقبال گسترده کاربران اندروید روبرو شده است

به گزارش وبلاگ عکس، اپ DynamicSpot که مدتی قبل ارائه شد، قابلیت مشابه جزیره پویا موجود در مدل های پرو آیفون 14 را برای گوشی های اندرویدی ارائه می کند. همانطور که احتمالا می دانید، این قابلیت در آیفون های موردنظر در شرایط مختلف به شکل های گوناگون درمی آید. حالا اپ DynamicSpot که تا حد زیادی قابلیت های جزیره پویا را شبیه سازی می کند، با استقبال گسترده از طرف کاربران روبرو شده و بیش از 1 میلیون بار از پلی استور دانلود شده است.

اپ شبیه ساز جزیره پویا با استقبال گسترده کاربران اندروید روبرو شده است

گفته می شود برخی شرکت ها مانند شیائومی و ریلمی در حال بررسی این مشخصه به منظور ارائه آن برای گوشی های خود هستند. اما تا آن زمان، کاربران اندروید می توانند از این اپ مجذوب کننده بهره ببرند که با حفره های نمایشگر قرار گرفته در مرکز و سمت چپ نمایشگر سازگار است.

این اپلیکیشن چند روز قبل منتشر شده و با توجه به اینکه در عرض همین چند روز بیش از 1 میلیون نفر آن را دانلود کرده اند، باید ببینیم طی هفته های آینده آمار کاربران تا چه حد افزایش پیدا می کند. بر اساس امتیازهای ارائه شده در پلی استور، اپلیکیشن موردنظر از امتیاز 4.3 بهره می برد که در کل امتیاز خوبی است.

کاربران با استفاده از این اپ می توانند به نوتیفیکیشن های اخیر گوشی خود هم دسترسی داشته باشند. توسعه این اپ خاطرنشان کرده که برخلاف جزیره پویا، کاربران می توانند این مشخصه را در اندروید با توجه به سلیقه خود شخصی سازی کنند. اپلیکیشن DynamicSpot با بیشتر اپ های اندروید سازگار است و به خوبی با سیستم نوتیفیکیشن های اندروید یکپارچه می شود.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که طبق وعده ارائه شده از طرف توسعه دهنده، در آینده نزدیک این اپ امکانات بیشتری دریافت می کند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپ شبیه ساز جزیره پویا با استقبال گسترده کاربران اندروید روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ شبیه ساز جزیره پویا با استقبال گسترده کاربران اندروید روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید