اپل iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرد

به گزارش وبلاگ عکس، شب گذشته اپل سیستم عامل های iOS 17 و iPadOS 17 را برای تمام کاربرانی که از آیفون ها و آیپدهای واجد شرایط استفاده می کنند، منتشر کرد.

اپل iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرد

مطابق معمول تعداد زیادی از آیفون ها با iOS 17 سازگار هستند که به طور مشخص کاربران نسل دوم آیفون SE تا سری آیفون 15 می توانند از این سیستم عامل بهره ببرند. در تصویر زیر می توانید لیست تمام آیفون های سازگار با iOS 17 را مشاهده کنید و باید ببینید که آیا آیفون شما هم در این لیست حضور دارد یا نه.

در کنار نسخه تازه iOS، مطابق معمول نسخه تازه iPadOS 17 هم منتشر شده است. نسل پنجم و تازهتر آیپد مینی، نسل ششم و تازهتر آیپد، نسل سوم و تازه آیپد ایر، آیپد پرو 10.5 اینچی، تمام نسل های آیپد پرو 11 اینچی و نسل دوم و تازهتر آیپد پرو 12.9 اینچی می توانند این نسخه را دریافت کنند.

اگر آیفون یا آیپد شما با این نسخه سازگار است، برای دانلود و نصب نسخه تازه سیستم عامل موردنظر کافی است در بخش تنظیمات راهی General و سپس Software Update شوید. البته برخی کاربران ترجیح می دهند برای نصب این نسخه عجله نکنند تا با باگ های احتمالی روبرو نشوند ولی معمول کاربران با باگ های مهمی برخورد نمی کنند.

از بین قابلیت های تازه iOS 17 می توانیم به تغییر طراحی صفحه تماس کاربران اشاره کنیم که اطلاعات تماس همراه با تصاویر مجذوب کننده به صورت تمام صفحه ارائه می شود. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی، NameDrop نام دارد که به زبان ساده در صورت نزدیک کردن دو آیفون به یکدیگر، اطلاعات تماس هر دو نفر ردوبدل می شود.

در ضمنً ویژگی شخصی سازی لاک اسکرین که اولین بار برای iOS 16 ارائه شد، حالا برای iPadOS 17 هم در دسترس قرار گرفته است. همچنین نباید امکان بهره گیری از ویجت های تعاملی را از قلم بیندازیم. خوشبختانه قابلیت Stage Manager هم کاربردی تر از گذشته شده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید