با تور کیش چه تفریحاتی را تجربه کنیم؟

به گزارش وبلاگ عکس، کیش از مجذوب کننده ترین مقاصد جنوبی ایران و در مجموع از مهم ترین مراکز خوش گذرانی خانواده های ایرانی در بین سفرهای داخلی است. سفر به کیش می تواند در صدر انتخاب های ما برای گذراندن چند روز پر از هیجان و سرگرمی و خوش گذرانی باشد. دلیل این امر موج رسانه ای و تبلیغات هیجانی نیست. کیش در این سال ها توانسته ضمن بهتر کردن زیرساخت های شهری و با توسعه امکانات ضروری شهرهای توریستی، مراکز سرگرمیی خود را به روز تر و مجذوب کننده تر کند. بسیاری از جاذبه های ناب آبی و سرگرمیی را تنها در کیش می توانید تجربه کنید. ما در ادامه به معرفی مهم ترین مراکز سرگرمیی کیش می پردازیم تا تور سرگرمیی کیش شما در برترین حالتش اجرا گردد. با ما همراه باشید.

با تور کیش چه تفریحاتی را تجربه کنیم؟

پدیده ای به نام فلای بورد و غواصی

اگر با بلیط هواپیما کیش به این جزیره آمدید باید بیشتر وقت خود را در سرگرمیات دریایی بگذرانید. غواصی را در تنها جزیره مرجانی کره زمین و تماشا شفاف آبزیان و سنگواره های دریایی تجربه کنید یا با فلای بورد تا 12 متر از سطح آب پرتاب شوید و با شدت زیاد چرخ بخورید و همزمان آب توی صورتتان بخورد. یک بار امتحانش کنید لذتش را یک سال همراه خودتان دارید. اسکوتر زیردریایی، شاتل و تیوپ بادی هم در این مرکز هست و می توانید با آن ها به آب بزنید.

آدرس: کیش، ساحل دامون و ساحل سیمرغ

مارینا؛ بزرگترین کلوپ سرگرمیات آبی ایران

این مجموعه توانسته با فراهم کردن حوضچه های اختصاصی، اسکله های شناور با شناورهای لوکس، لانژهای ساحلی، فروشگاه های سرگرمیات دریایی و کلاب های تماشای، هرآنچه شما از دریا و سرگرمیاتش می خواهید را یکجا و در باکیفیت ترین حالت ممکن برای شما فراهم کند. در این مجموعه می توانید رستوران غذاهای دریایی را هم تجربه کنید و یا اگر مایل بودید در هتل مارینا اقامت کنید. در کنار این ها غواصی، انواع کایاک، شاتل، پدال بورد، بادبانی، پاراسل را هم امتحان کنید.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، مرجان هفتم

با دوچرخه کیش را بهتر ببینید

مسیر دوچرخه سواری و لذت ورزش کردن را از دست ندهید. ورزش کردن در سفر شما را تا خاتمه سفر شاداب نگه می دارد. مسیر دوچرخه سواری استثنایی با طول 92 کیلومتر خودش یک تور کامل 7-8 ساعته دور جزیره زیبای کیش است. با ورود به این مسیر، غالب جاذبه های طبیعی را خواهید دید. وقتی سوار دوچرخه هستید و رکاب می زنید منطقه را خیلی بهتر از ماشین درک می کنید. امکان کرایه دوچرخه در ایستگاه های متعدد آن فراهم است و با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانید از دوچرخه های دونفره و یا برقی هم لذت ببرید. دوچرخه سواری می تواند در سفر با تور کیش از تهران یکی از سرگرمیات مجذوب نماینده برای شما باشد.

آدرس: کیش، موازات جاده دنیا

در قلعه وحشت فقط داد بزنید

چراکه نه! جایی باشد که شما را در مسیر یک سناریوی وحشت قرار بدهد و شما از فرط هیجان و ترس داد بزنید. سرگرمی همه اش خوردن و پاساژ و ساحل نیست. گاهی احتیاج است همه سختی های زندگی تان را جمع کنید تا مثلا در قلعه وحشت کیش آن را خالی کنید. آن ها که تجربه کردند معتاد این روش تخلیه عصبی شدند. این قلعه دو سناریوی فول اکشن و کم اکشن و هر کدام حدود 7 دقیقه بازی دارد. افراد زیر 14 سال در کم اکشن داد و فریاد می نمایند. بزرگسالان هم در فول اکشن خودشان را خالی می نمایند. جالبش این است که این حس وحشت و ترس خود را می توانید بعد از خاتمه بازی به صورت عکس چاپ شده ماندگار کنید.

آدرس: کیش، ضلع جنوبی هتل ارم

یک پا خلبان بشوید

مرکز فلای دامون چهار مدل هواپیمای شبیه سازی شده را با رعایت همه جزئیات داخلی کابین خلبان از هواپیما های ایرباس 320، بویینگ 737 و هواپیماهای دوموتوره فراهم نموده است. فرصت مجذوب نمایندهی است تا اگر از کودکی با اسباب بازی خلبان بازی می کردید و عشق به پرواز و آسمان رهایتان ننموده، به این مرکز سری بزنید. بردن بچه ها و تاثیر هیجانی و سرگرمیی ای که این مرکز می گذارد، می تواند بچه ها علاقه مندتان را در سالهای بعد در مسیر پرواز و آسمان قرار دهد. باید تلنگری برای بچه های علاقه مند به هر رشته از یک جا زده گردد. خاطره سرگرمی در فلای دامون و حس پرواز از فکر شما پاک نخواهد شد.

آدرس: کیش، بلوار ایران، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه اول

عشق سرعت و رانندگی ها بخوانند

تنها در کیش می توانید در بزرگترین پیست کارتینگ خاورمیانه گاز بدهید و فرمان بچرخانید. علاقه مندان به رانندگی در کارتینگ کیش می توانند در پیستی به طول حدود 800 متر و عرض 7 متر حسابی رانندگی سرعتی را تجربه نمایند. لباس های مجهز و درجه یک، گاردهای ایمنی، امکان عکس برداری ورزشی و حرفه ای از شما حین رانندگی و زمان گیر کامپیوتری در این پیست وجود دارد. حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال است. اگر یک عمر برای خانواده و دوستانتان پُز دست فرمانتان را می دادید، این گوی و این میدان! در کارتینگ کیش آن را بار دیگر به همه ثابت کنید.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، روبروی هتل دریا

تم پارک آبی؛ آب بازی و خیال پردازی

هرآنچه از عشق و حالی که در پارک های آبی ممتاز ایران شاید تابه حال تجربه کردید را در نظر بگیرید؛ فضای روباز را هم به آن اضافه کنید. اولین تم پارک آبی و اولین پارک روباز ایران که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. تم پارک با پارک آبی معمولی فرق دارد. در تم پارک تمامی سرگرمیات و دالان های آبی و سرسره ها و فرود های دلهره آور شما در آب، حول یک سناریو و داستان از پیش طراحی شده جلو می رود. با ورود به این تم پارک شما در حقیقت وارد یک دنیای خیالی خواهید شدید. این ویژگی منحصربه فرد و روباز بودن این پارک آبی لذت سرگرمیات آبی تان را دوچندان خواهد نمود.

آدرس: کیش، جاده دنیا

سخن خاتمهی

آنچه به صورت خلاصه از مراکز سرگرمیاتی کیش تقدیمتان شد، یک سوم ماجرای مجذوب نماینده کیش است. ما کوشش کردیم مراکز آبی و سرگرمیات بیشتری را معرفی کنیم. شاید مسافرانی سرگرمی در کیش را در قدم زدن، آرامش گرفتن در روستای خلوت باغو یا مکان های تاریخی بینند، اما آنچه از تجربه غالب مسافران بیرون آمده این است که وقتی کیش می روی بیشتر روی آب و دریا و سرگرمیات پیرامونش وقت بگذران.

برای رزرو هتل و خرید بلیط کیش می توانید به سفرمارکت سر بزنید. سفرمارکت یک بازار آنلاین بزرگ در حوزه خرید بلیط است. کافی است وارد سایت شوید. زمان سفرتان و مقصد کیش را انتخاب کنید. لیستی از همه پرواز های کیش با امکان مقایسه در برابر شما خواهد بود تا با توجه به علاقه مندی تان یکی از آن ها را انتخاب و خرید کنید. ما تا انتهای یک سفر خاطره انگیز و پرهیجان در کنار شما هستیم.

منبع: همگردی

به "با تور کیش چه تفریحاتی را تجربه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور کیش چه تفریحاتی را تجربه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید