برقراری مجدد پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان

به گزارش وبلاگ عکس، همزمان با ایام عید سعید فطر پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان، از شهر مشهد مقدس به شهر دوشنبه، از سر گرفته شد.

برقراری مجدد پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان

پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان از شانزدهم خرداد با پرواز شرکت هواپیمایی وارش از شهر مشهد مقدس به شهر دوشنبه مرکز تاجیکستان، از سر گرفته شد.

با پیگیری های مستمر سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و مجوز سازمان های هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، پرواز مستقیم بین دو کشور به منظور رفاه حال اتباع ایرانی و تاجیکی مجددا برقرار شد. طبق برنامه، زمان این پرواز روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت 9:15 صبح از فرودگاه بین المللی شهر مشهد به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت 13 همان روز خواهد بود.

پیش تر دو شرکت هواپیمایی آسمان و تاجیک ایر در راستاهای مشهد -دوشنبه و دوشنبه به تهران پرواز داشتند که از سال گذشته این پروازها قطع شده بود و مسافرانی که قصد عزیمت به ایران و تاجیکستان داشتند، باید از راستا غیرمستقیم و از طریق کشورهای ثالث سفر می کردند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.

بنابر اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران، با توسعه روابط فی مابین، افزایش تعداد مسافران، موافقت سازمان های هواپیمایی دو کشور و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های هواپیمایی ایرانی و تاجیکی، تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده نیز افزایش یابد.

برای خرید بلیط هواپیما همیشه می توانید از طریق موتور جستجوی پرواز وبلاگ عکس، بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

منبع: کجارو / news.mrud.ir

به "برقراری مجدد پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری مجدد پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید