بهترین رستوران های گیاهی مسکو

به گزارش وبلاگ عکس، کشور پهناور روسیه یکی از کشورهای مجذوب کننده و زیبای جهان است که هم گوشتخواران و هم گیاهخواران در آن به راحتی می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند. رستوران های مدرن شهر مسکو یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر هستند و گردشگران همیشه از طعم غذاهای بی نظیر آن ها لذت می برند و به راحتی نمی توانند از کنار آن ها گذر کنند و وارد آن ها نشوند. از آنجایی که جمعیت گیاهخواران این کشور رو به افزایش است تنوع رستوران ها و غذاهای این شهر نیز رو به افزایش است و بیش تر رستوران ها بر روی غذاهای گیاهی تمرکز کرده اند. اگر می خواهید با بهترین رستوران های گیاهی مسکو آشنا شوید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. خرید بلیط هواپیما تهران مسکو.

بهترین رستوران های گیاهی مسکو

بهترین رستوران های گیاهی مسکو

رستوران مسکو-دهلی (Moscow-Delhi)

این رستوران یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های گیاهی مسکو است. این رستوران غذاهای هندی را با شیوه ای نو تهیه می کند و به مشتریان عرضه می کند. برای رفتن به این رستوران بهتر است از قبل میز رزرو کنید تا بتوانید از تنوع غذاهای خوش طعم این رستوران و نوشیدنی های منحصربفردش در آرامش لذت ببرید.

رستوران فرِش (Fresh)

رستوران های زنجیره ای فرش در سال 2012 در شهر مسکو افتتاح شد و عنوان اولین رستوران های گیاهی مسکوبه صورت مدرن را از آن خود کرد. علاوه بر منوی اصلی این رستوران همیشه غذاهای فصلی متنوعی نیز در این رستوران سرو می شوند. در این رستوران نوشیدنی های عالی و مقوی برای کسانی که دوستدار غذاهای گیاهی و سلامتی خود هستند نیز سرو می شوند.

رستوران فروتس اند وجیز (Fruits and Vegies)

این رستوران یکی از رستوران های گیاهی مسکو است که در منطقه هنری این شهر واقع شده است. در این رستوران به خوبی و بدون استفاده از گوشت و ماهی غذاهای متنوع و بی نظیری تهیه می شود. منوی نوشیدنی ها و آبمیوه های این رستوران نیز بسیار هیجان انگیز است و مشتریان این رستوران همیشه راضی از آن خارج می شوند. نگاهی به جاذبه های توریستی مسکو

کافه ریسِپتور (Café Receptor)

این رستوران های زنجیره ای غذاهای متنوعی از سبزیجات تازه و میوه ها را برای شما سرو می کنند. منوی این رستوران با دقت از طریق آشپزها انتخاب می شوند و تنوع زیادی از غذاهای گیاهی در آن پیدا می شود. انواع نوشیدنی ها، اسموتی ها، سالادها و ساندویچ ها در این رستوران تهیه و طبخ می شوند و شما می توانید غذای مناسب خود را سفارش دهید.

رستوران هیتره لودیه (Hitrye Lyudi)

این کافه گیاهی زنجیره ای نیز یکی از معروف ترین رستوران های محلی مسکو است که فضایی بسیار رنگارنگ و زیبا دارد. در این رستوران تنوع زیادی از ماست ها، سالاد ها، لقمه های گیاهی، کیک های خام و اسموتی ها برای مشتریان سرو می شود. شما می توانید در این رستوران از طعم های متنوع انواع میوه ها و سبزیجات بومی و وارداتی لذت ببرید. ایستگاه مترو مایاکووسکایا

غذاهای گیاهی در کافه سوک (Sok Cafe)

این رستوران که فضای کوچک و آرامی دارد در روبه روی گالری هنری ترتیاکوف قرار گرفته است. در این رستوران تنوع زیادی از غذاهای گیاهی و خام برای مشتریان آماده و سرو می شود. منوی این رستوران به دو زبان روسی و انگلیسی موجود است. غذاهای موجود در منو بین المللی هستند و غذاهای سنتی روسی مانند سوپ ترب نیز در آن دیده می شوند. اگر در تمام روزهای هفته بین ساعات 12 تا 4 عصر به این رستوران مراجعه کنید از تخفیف 20 درصدی نیز بهره مند خواهید شد.

رستوران دیوان (Divan Restaurant)

این رستوران فضایی صمیمی و محبت آمیز و محیط گرم و زیبایی دارد. این رستوران در حقیقت یک کافه نودل گیاهی است که در کنار سوپ ها، سالادها، ساندویچ ها و دسرهایش به مشتریان نودل های متفاوت و متنوعی را نیز عرضه می کند. منوی نوشیدنی این رستوران نیز بسیار کامل و متنوع است و انواع مختلفی از اسموتی ها، آبمیوه ها و شیک های گوناگون در آن سرو می شوند.

رستوران جاگانات (Jagannath)

این رستوران زنجیره ای دارای چهار بوفه گیاهی به سبک هندی است. این رستوران در حقیقت نوعی رستوران سلف سرویس است که باید با سینی خود در صف بایستید و خوراک مورد نظرتان را بردارید. اگر در پی غذایی ارزان و خوب هستید و به زبان روسی هم تسلط کافی دارید این رستوران برای شما انتخاب مناسبی است.

کافه آووکادو (Avocado Cafe)

این کافه دو شعبه دارد که هر دو در مرکز شهر مسکو قرار دارند. کارکنان این کافه به زبان انگلیسی تسلط دارند و منوی رستوران نیز به دو زبان روسی و انگلیسی برای مشتریان وجود دارد. این رستوران تقریبا رستوران گران قیمتی است اما در ساعات بین 12 تا 5 می توانید با قیمت مناسب غذاهای ویژه و خوش طعم آن را میل کنید.

رستوران گانگا (Ganga)

این رستوران یک فست فود گیاهی به سبک رستوران های هندی است. در این رستوران غذاهای بسیار خوش طعمی سرو می شود و قیمت غذاهای آن نیز بسیار مناسب است. رستوران گانگا در طبقه سوم یک مرکز خرید واقع شده است و همه روزه از ساعت ده صبح تا هشت شب برای مشتریان غذا سرو می کند. حمل و نقل در روسیه

منبع: مجله دور و نزدیک

به "بهترین رستوران های گیاهی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های گیاهی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید