جاده های کندوان و هراز یکطرفه می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، جاده های کندوان و هراز امروز برای تسهیل در عبور و مرور خودرو ها یکطرفه می گردد.

جاده های کندوان و هراز یکطرفه می گردد

به گزارش صداوسیما، مرکز مدیریت راه های مازندران بیان کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی که از چهارشنبه 28 تیر در استان شروع شده است تا روز شنبه 31 تیر ماه ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه از جاده های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

آمدوشد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت رفت و آمد وسایل نقلیه در جاده کندوان

آمدوشد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در جاده کندوان از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع است و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می گردد.

محدودیت آمد وشد خودرو ها در جاده هراز

جاده هراز از ساعت 14 تا 22 امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

محدودیت آمدوشد خودرو های سنگین

رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس و آمد وشد همه تریلر ها کماکان از جاده هراز ممنوع است.

آمد وشد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز آدینه از جاده هراز ممنوع است.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در جاده های استان خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو می گردد.

آخرین شرایط ترافیکی در جاده های مازندران

براساس اعلام مرکز مدیریت راه های مازندران: هم اکنون ترافیک در جاده های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری روان است.

در ضمن سایر محور های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مسافران و رانندگان می توانند برای آگاهی از آخرین شرایط راهها، انسداد ها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نمایند و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در مورد شرایط راه های استان است.

منبع: فرارو

به "جاده های کندوان و هراز یکطرفه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های کندوان و هراز یکطرفه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید