جوانی و بی تجربگی بازیکنان ماشین سازی، فولاد تیم حرفه ای بود

به گزارش وبلاگ عکس ساکت الهامی عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی در تبریز گفت: به تیم فولاد تبریک می گویم آنها حرفه ای کار کردند و از موقعیت ها استفاده کردند.

جوانی و بی تجربگی بازیکنان ماشین سازی، فولاد تیم حرفه ای بود

وی با بیان اینکه تیمش یک بازی پرفشار را مقابل فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اضافه کرد: روی بی تجربگی و جوانی بازیکنان ضربه خوردیم.

الهامی گفت: روز گذشته هم گفتم که هر تیمی که از موقعیت هایش استفاده کند برنده بازی می گردد. به تیم فولاد و جواد نکونام تبریک می گویم، چرا که به آن چیزی که می خواستند رسیدند. همانطور که می خواستیم بازی را شروع کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم اما بلافاصله و خیلی زود گل مساوی را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: امروز رو به جلو بازی کردیم ولی روی بی تجربگی و جوانی بازیکنان و روی ضربات ایستگاهی ضربه خوردیم. فولاد موقعیت آن چنانی در جریان بازی نداشت و فقط از روی سانترها به گل رسید.

وی ادامه داد: غیبت بازیکنان مصدوم و محروم ما از جمله لک و بهزادی کریمی روی عملکردمان تأثیرگذار بود. ما در ادامه مسابقات پیشرفت خواهیم کرد و شاهد عملکرد بهتر بازیکنان خواهیم بود. جدا از نتیجه امروز فکر می کنم که روند خوبی را پیش گرفته ایم و روز به روز بهتر می شویم.

مربی ماشین سازی با بیان اینکه بازیکنان فولاد در فاصله 25 متری از دروازه شان دفاع می کردند، ادامه داد: برای عبور از آنها راهی جز استفاده از کناره های زمین نداشتیم. اگر موقعیت های ما را فولاد داشت نتیجه بسیار بدتر می شد. تیم جوان گاهی اوقات اشتباهاتی می نماید که جبرانش خیلی سخت است اما برای جوانان باید زمان گذاشت تا با تجربه شوند.

الهامی با اشاره به اینکه در این بازی جز شرمندگی چیزی برای ما نماند، گفت: نکونام براساس فلسفه خود تیمش را ساخته است و براساس تفکراتی که داشت در این بازی هم تیمش را وارد زمین کرد. امروز موقعیت های زیادی را از دست دادیم. دو گل جلو افتادیم و در موقعیت هایی که فکر نمی کردیم گل دریافت کردیم.

الهامی در واکنش به حرکت شاهین ثاقبی بازیکن ماشین سازی بعد از تعویضش گفت: گویا ثابقی بعد از تعویض به بطری آب ضربه ای زده اما بنده شاهد آن نبودم.

وی گفت: این بازیکن تاثیر زیادی در بازی داشت اما به علت مصدومیت مجبور شدیم از بازی خارجش کنیم وگرنه جزو نفرات تعویضی ما نبود.

نخستین دیدار از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی در تبریز برگزار گردید که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود فولاد به خاتمه رسید.

در این بازی که از ساعت 16 امروز یکشنبه شروع شد، احمدرضا زنده روح (15) و سامان نریمان دنیا (27) برای ماشین سازی و ایوب والی (17 و 45) و وحید حیدریه (35) برای فولاد گلزنی کردند.

هر پنج گل این مسابقه در نیمه نخست به ثمر رسید. در نیمه دوم کوشش ماشین سازی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا تیم فولاد با این برد 12 امتیازی گردد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کند. تیم ماشین سازی هم با 7 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جوانی و بی تجربگی بازیکنان ماشین سازی، فولاد تیم حرفه ای بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانی و بی تجربگی بازیکنان ماشین سازی، فولاد تیم حرفه ای بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید