حقدوست: ذوب آهن تیمی نیست که به سقوط فکر کند، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ عکس، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی است، آنها می توانند در استادیوم آزادی از استقلال امتیاز بگیرند.

حقدوست: ذوب آهن تیمی نیست که به سقوط فکر کند، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم

مجتبی حقدوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عکس، درباره آخرین شرایط ذوب آهن گفت: ما قبل از تعطیلی لیگ برتر شرایط خوبی داشتیم. دوری از شرایط بازی های رسمی واقعاً آزاردهنده است. مدام تمرین کردن برای هر بازیکنی کسل نماینده است، ولی بازی های محبت آمیز و اردوهای خوبی داشتیم تا برای ادامه بازی های لیگ برتر آماده شویم. حالا هم تمام تمرکز ما روی بازی با استقلال است و امیدوارم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن بازی آسانی در پیش نخواهد داشت، توضیح داد: بازی با استقلال و پرسپولیس همواره سختی های خاص خودش را دارد. استقلال در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفت و مهمتر از همه اینکه در شرایط بازی قرار گرفته است. آنها برای ماندن در کورس قهرمانی چشم به سه امتیاز این بازی دارند، ولی ما هم دنبال برد هستیم، چون می خواهیم خودمان را از پایین جدول جدا کنیم. با این کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی که داریم، می توانیم در بازی روز یکشنبه از استقلال امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن می تواند از خطر سقوط نجات پیدا کند؟، هم گفت: ما اصلاً تیمی نیستیم که به سقوط فکر کنیم و هیچکدام از بازیکنان ذوب آهن به این موضوع فکر نمی نمایند. سال جاری بعضی اتفاقات باعث شد تا نتایج خوبی نگیریم، ولی تا انتها لیگ امتیازهای لازم را کسب می کنیم تا در نهایت یک صندلی خوب را با توجه به بازی های به جامانده به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حقدوست: ذوب آهن تیمی نیست که به سقوط فکر کند، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقدوست: ذوب آهن تیمی نیست که به سقوط فکر کند، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید