دربی مربی بزرگ می خواهد نه مثل ساپینتو ، با بیرون رفتن این بازیکن تا صبح هم نمی شد به بیرانوند گل زد!

به گزارش وبلاگ عکس، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: دربی نشان داد که ساپینتو مرد روزهای سخت نیست و پس از پایان بازی هم اخلاق را باخت.

دربی مربی بزرگ می خواهد نه مثل ساپینتو ، با بیرون رفتن این بازیکن تا صبح هم نمی شد به بیرانوند گل زد!

به گزارش وبلاگ عکس مرتضی فنونی زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی صدم مرکز گفت: هواداران پرسپولیس قبل از دربی خیلی نگران بودند، چون استقلال در هفته های اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته بود و ابراز نگرانی می کردند که حتی با تساوی از کورس قهرمانی عقب بیافتد، اما بازی دربی، فقط به مسائل روحی و روانی بستگی دارد که پرسپولیس با برنامه در طول 90 دقیقه تمامی مهره های هجومی استقلال را کنترل کرد و در نهایت در یک دیدار بسیار سخت و کم موقعیت توانست استقلال را شکست بدهد.

وی اضافه نمود: پرسپولیس با کسب 3 امتیاز حساس مقابل استقلال پیروز شد تا خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد. گل محمدی ترکیب و ارنج خوبی مقابل استقلال به زمین فرستاد و بازیکنان هم زحمت کشیدند تا بازی مهم دربی را به پیروزی برسند تا برای قهرمانی در بازی های به جای مانده امیدوار بمانیم. به هواداران پرسپولیس این پیروزی دلچسب در دربی را تبریک می گویم که از تیم شان حمایت کردند.

*بازی بزرگ، مربی بزرگ می خواهد

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه بازی بزرگ، مربی بزرگ می خواهد، اعلام کرد: ساپینتو با اینکه یک مربی اروپایی و حرفه ای است و توانسته بود استقلال را در هفته های اخیر دگرگون کند و تیمش را به صدر جدول برساند، اما در دربی نشان داد که مرد روزهای سخت نیست و پس از پایان بازی هم اخلاق را باخت. ساپینتو رفت و برگشت به سپاهان باخت و بازی هایش را به تیم های بالای جدول واگذار کرد تا استقلال شانس کمتری برای قهرمانی لیگ برتر داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تاکتیک های ساپینتو در دیدار دربی اضافه نمود: از دقیقه 55 - 60 ساپینتو تعویض های خوبی برای تغییر نتیجه داشت، اما یحیی گل محمدی بدل می زد تا مقابل نفراتی که استقلال وارد زمین می کند، پرسپولیس برتری خودش را حفظ کند. وقتی ساپینتو فوروارد به زمین آورد، گل محمدی هافبک دفاعی و دفاع به ترکیبش اضافه نمود تا از گل زده حراست کنند. از لحظه ای که یامگا از بازی بیرون رفت، استقلال پیروزیتی در دفاع و حمله نداشت. اشتباه دیگر ساپینتو بعد از گل این بود که به ارسال توپ های بلند در محوطه جریمه روی آورد و تمام ضربات را دفاع پرسپولیس زد.

*پرسپولیس نباید توجهی به مسابقات سپاهان داشته باشد

فنونی زاده درباره عملکرد بی نظیر علیرضا بیرانوند شرح داد: بیرانوند با روحیه بازی کرد و اگر بازیکنان استقلال تا صبح هم روی دروازه پرسپولیس توپ می ریختند، نمی توانستند به او گل بزنند.

وی در خصوص بازی های به جای مانده پرسپولیس در لیگ برتر تاکید کرد: بازیکنان همانطور که در دربی ظاهر شدند باید در 3 بازی به جای مانده هم به مصاف حریفان شان بروند تا با پیروزی به قهرمانی در لیگ برتر برسند. حالا هم نباید توجهی به مسابقات سپاهان داشته باشند.

فنونی زاده با اشاره به اینکه تیم فوتبال سپاهان در نقش جهان اصفهان مقابل ملوان مساوی کرد، یادآور شد: در پایان هفته بیست و هفتم هم دیدید که سپاهان مثل دیدار با تراکتور، امتیاز از دست داد تا پرسپولیس با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و بالطبع شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. قبلاً هم گفته بودم که سپاهان امتیاز از دست می دهد و پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود. فقط بازیکنان پرسپولیس باید در 3 دیدار آینده خود با تمرکز بیشتر بازی های شان را با پیروزی تمام کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دربی مربی بزرگ می خواهد نه مثل ساپینتو ، با بیرون رفتن این بازیکن تا صبح هم نمی شد به بیرانوند گل زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی مربی بزرگ می خواهد نه مثل ساپینتو ، با بیرون رفتن این بازیکن تا صبح هم نمی شد به بیرانوند گل زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید