رئال مادرید برای جابجایی زمستانی برنامه ای ندارد

به گزارش وبلاگ عکس، سران رئال تصمیم گرفته اند به بازار جابجایی زمستانی هم ورود نکنند.

رئال مادرید برای جابجایی زمستانی برنامه ای ندارد

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از ورزش سه و مارکا، رئال مادرید فصل 20-2019 را با دو جام به اتمام رساند. فتح سوپرکاپ و لالیگا باعث شد تا طولانی ترین فصل تاریخ به خوبی برای رئال به اتمام برسد با این حال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست منچسترسیتی اتفاقی منفی در انتهای فصل بود.

فلورنتینو پرز نیز پس از مسجل شدن قهرمانی رئال در لالیگا صراحتا گفته بود که شرایط اقتصادی به گونه ای است که نمی توانند اقدام به خرید بازیکن جدید نمایند. هزینه های بالای بازسازی استادیوم برنابئو نیز مزید بر علت شده تا سران رئال به جای درخواست از بازیکنان برای کاهش دستمزد، قید خریدهای جدید را بزنند. این در حالی است که بسیاری معتقد بودند رئال حداقل در خط حمله احتیاج به جذب یک مهاجم گلزن جدید و باکیفیت دارد.

حتی مجموعا 65 میلیون یورو کاهش دستمزد بازیکنان نیز نتوانسته شرایط را چندان مساعد کند و در نهایت با وجود اینکه زیدان احتیاج به جذب یک مهاجم جدید را حس می نماید و روی یوویچ و ماریانو هم اعتقادی ندارد، خرید زمستانی نیز از حالا منتفی است.

سران باشگاه تصمیم گرفته اند تا زمانی که شرایط عادی نشده و طرفداران اجازه ورود به استادیوم ها را پیدا نکرده اند، به بازار جابجایی ورود ننمایند. در اسپانیا برنامه ای برای بازگشت طرفداران حتی در نیم فصل دوم هم نیست و به این ترتیب رئال در زمستان نیز خریدی نخواهد داشت.

زیدان امیدوار است همین مجموعه بازیکنان در نهایت بتوانند او را سربلند نمایند.

گفتنی است که رئال نسبت به فصل گذشته ضرری 200 میلیون یورویی را تجربه کرد با این حال به شکل معجزه آسایی توانست سود 320 هزار یورویی را به ثبت برساند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رئال مادرید برای جابجایی زمستانی برنامه ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید برای جابجایی زمستانی برنامه ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید