راز خرید میز آرایش

به گزارش وبلاگ عکس، رپرتاژاگهی - در بیشتر مواقع میز آرایش جزئی از ست سرویس خواب محسوب می شود که نوع و قیمت آن براساس سبک چیدمان اتاق خواب و سلیقه شما مشخص می شود. اما هستند کسانی که تصمیم می گیرید که تنها میز آرایش قدیمی شان را تعویض کنند و یا قصد دارند میز توالت مجزا از ست سرویس خوابشان خرید کنند؛ در اینصورت اول باید مشخص کنند که دقیقا به کدام نوع میز آرایشی علاقه مند هستند و آیا بودجه کافی برای خرید دارند؟

راز خرید میز آرایش

انواع میز آرایش شیک با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب موجود است تنها در چند دقیقه بدون ترافیک و خستگی در کمال امنیت و کیفیت میز آرایشی مورد پسند خود را خریداری کنید، یک خبر خوب اینکه عروس خانوما نگران هزینه سنگین سرویس خواب جهیزیه نباشید چون شرایط خرید اقساطی برای مشتریان دیجی چوب فراهم شده است.

خب نظرتان چیست کمی با انواع میز آرایشی موجود در بازار مبل آشنا شویم؟ قطعا شما را از سردرگمی هنگام خرید نجات می دهد چون تنوع این میزها خیلی زیاد است.

بیشترخانم ها دوست دارند یه میز آرایشی بزرگ و رویایی داشته باشند تا تمام وسایل خرد و ریزشان را خیلی مرتب در کشو های آن پنهان کنند، به یک آینه بزرگ نیاز دارند تا جلو آن شاهد زیبایی هایشان باشند و احساس غرور کنند، این حق شماست که بهترین ها را به خود هدیه دهید فقط کافیست لیست انواع میز آرایش و ست میز تلویزیون را به وسیله فروشگاه آنلاین دیجی چوب دریافت کنید.

میز آرایش عروس

اغلب عروس خانم ها ترجیح می دهند ست کامل سرویس خواب برای جهیزیه خریداری کنند اما هستند عروس هایی که به هر دلیل علاقه به خرید میز آرایشی تک دارند، در چیدمان جهیزیه اتاق خواب یکی از قسمت های مهم محسوب می شود و چون بیشتر زوج های جوان در آغاز زندگی خانه های کوچکی دارند بیشتر به سمت سرویس خواب و میز آرایش مدرن و ظریف و درعین حال دلربا جذب می شوند حتی ممکن است به سمت خرید انواع میز آرایش کمجا بفرایند.

میز آرایش ساده و شیک

حق هر خانومی در دنیاست که میز آرایشی محبوب خود را داشته باشد، خانوم ها دوست دارند ملکه خانه خود باشند و اوقات خوشی را مقابل میز آرایشی خاصشان سپری کنند، با بررسی آمار فروش در فروشگاه بزرگ دیجی چوب این نتیجه دریافت شد که خانوم ها علاقه ی بیشتری به انواع میز آرایشی ساده و درعین حال خاص دارند، البته لازم به ذکر است که این مدل محصولات درکنار زیبایی و ظرافت قیمت مناسبی نیز نسبت به مدل های پرکار سلطنتی دارند.

میز آرایش سلطنتی

یک میز آرایش سلطنتی تلفیقی از مرغوبترین چوب ها با هنر ارزشمند منبت کاری است که حال هوای لوکس و لاکچری بودن به اتاق خواب می بخشد، ساخت این سبک میز توالت زحمت زیادی برای سازنده آن دارد و بهترین متریال بکار می رود پس بدیهی است اگر قیمت بالاتری نسبت به سبک های دیگر داشته باشد، معمولا آینه در میز آرایش سلطنتی همانند قسمت میز دارای قاب منبت کاری شده است، چه خوب است اگر کمبود فضا و بودجه ندارید یک ست کامل سرویس خواب سلطنتی تهیه کنید، عجله کنید انواع سرویس خواب سلطنتی با قیمت مناسب در دیجی چوب عرضه می شود، این فرصت را ازدست ندهید.

میز آرایش دخترانه

دختران نوجوان و جوان بیشتر به دنبال میز های آرایشی متفاوت و خاص هستند، میزی که متناسب با روحیه پرانرژی آنها باشد، دنیایی پر از رنگ و زرق برق شاید هم خیلی شیک و ساده با طراحی منحصر به فرد، برای دختران جوان و امروزی که در دنیای مدرن زندگی میکنن میز توالت یک وسیله مهم و ضروری است حتی بعضی از آنها در آرزوی داشتن یک میز آرایشی هنری همراه با لامپهای درشت دور تا دور آینه هستند.

جنس انواع میز آرایش

در ساخت میزهای آرایشی از مواد مختلف استفاده می شود و همین تفاوت ها روی تنوع مدل ها بسیار تاثیر گذار است، تعدادی از متریال اصلی میز آرایش عبارتند از:

شیشه

سازندگان مبلمان و سرویس خواب زمانی که تصمیم به تولید میز آرایشی مدرن می گیرند به سمت شیشه می فرایند چون ظاهری فوق العاده جذاب و لوکس به میز می بخشد البته لازم به ذکر است که این شیشه ها معمولی و ضعیف نیستند و میزان تحمل وزن و مقاومت آنها در زمان ساخت درنظر گرفته می شود.

چوب

زمانی که حرف از چوب برای ساخت میز آرایشی می شود منظور چوب هایی از جنس ام دی اف، نئوپان، کاج و توسکا است، چوب اولین گزینه برای طراحی و ساخت انواع مبلمان و سرویس خواب و میز آرایشی است که اغلب مدل ها به وسیله آن قابل پیاده سازی است بطور مثال از چوب خیزران زیباترین میز آرایش حصیری برای دختران نوجوان ساخته می شود.

جنس چوب روی قیمت میز آرایش تاثیر گذار است، قیمت انواع میز آرایش چوبی در دیجی چوب قابل مشاهده است، قیمت بالای بعضی از چوب ها منجر به بالا رفتن قیمت خرید میز می شود و بودجه خریداران را دچار مشکل می کند درچنین مواردی ما به مشتریان میزهای آرایشی ام دی افی و نئوپانی رو پیشنهاد می دهیم چون علاوه بر زیبایی و استحکام بالا قیمت های مناسبی دارند و با هر بودجه ای سازگار هستند.

بخاطر داشته باشید به میز آرایشی به چشم یک وسیله دکوری یا کلا شئ اضافی نگاه نکنید و مطمئن باشید با گوشه دنج و مورد علاقه شما در خانه تبدیل خواهد شد کافیست برای چند دقیقه خود را در دنیای رنگارنگ و پرتنوع انواع میز توالت یا همان میز آرایشی غرق کنید ومیز مورد علاقه خود را پیدا کنید آن وقت لحظات خوش و هیجان انگیزی در مقابل آینه بزرگ آن تجربه خواهید کرد.

در عصر تکنولوژی دیگر لازم نیست برای پیدا کردن سرویس خواب و میز آرایشی مورد پسندتان در خیابان های پر ترافیک تردد کنید و وقت و انرژی خود را هدر دهید بلکه در همین حالا در کسری از ثانیه می توانید قیمت مبل راحتی و سرویس خواب را در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مشاهده کنید، سوالات خود را از کارشناس آنلاین مجموعه بپرسید و با شرایط فروش اقساطی مبلمان آشنا شوید و درنهایت باصرفه ترین و مطمئن ترین خرید اینترنتی مبل را از سراسر ایران داشته باشید.

راستی این نکته را فراموش نکنید که هنگام خرید حتما به ابعاد میز آرایش توجه کنید، نیاز خود را درنظر بگیرید اینکه میز کمدار برایتان بهتر است یا میز کشودار؟ از خریدن وسیله اضافه و بلا استفاده خودداری کنید، دقت کنید که به اندازه کافی جادار باشد و شما را به هدفتان برساند.

وب سایت رسمی دیجی چوب: www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: 02141256562

مرکز پشتیبانی و فروش: 02166300923

ارتباط در واس آپ و تلگرام: 09036231055

برند برتر سال 1398

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه های دیجیتال

منبع: شفقنا اقتصادی

به "راز خرید میز آرایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز خرید میز آرایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید