ساخت درخت کریسمس با اشیای مصادره ای بخش امنیت فرودگاه

به گزارش وبلاگ عکس، در فرودگاه بین المللی ویلنیوس لیتوانی، درخت کریسمسی نصب شده که با اشیای مصادره شده از بخش امنیت این فرودگاه ساخته شده است.

ساخت درخت کریسمس با اشیای مصادره ای بخش امنیت فرودگاه

به عنوان یک مسافر می دانید که نمی توانید اشیایی نظیر قیچی را از بخش امنیت فرودگاه رد کنید؟ جالب است بدانید، آن دسته از مسافرانی که از این موضوع خبر ندارند یا نیاز به یادآوری دارند، اگر در طول این ماه به فرودگاه بین المللی ویلنیوس در لیتوانی بروند، شاهد درخت کریسمسی خواهند بود که به طور کامل از اشیای مصادره شده ساخته شده است.

درخت دست ساز فرودگاه ویلنیوس از صدها قیچی تشکیل می شود که با اسپری به رنگ سبز درآمده اند تا شبیه به درخت همیشه سبز کاج شود.

تعدادی از اشیای مصادره ای بخش امنیت نیز رنگ نشده اند تا از نظر بصری باعث جلب توجه شوند، نظیر فندک، تفنگ اسباب بازی، قیچی، انواع تیغ و کاتر جعبه، ناخن گیر، پوکه فشنگ، اسکنه (برای کندن و شکل دادن به چوب و سنگ)، آچار و حتی تعداد زیادی چاقوی ارتشی سوئیسی و...

بالای درخت کریسمس مذکور، ستاره ای واقع شده است که به نظر می رسد با حالت دادن 10 چاقوی پنیرخوری به شکل دایره ساخته شده است.

واقعاً باعث شرمندگی و خجالت است که مأموران بخش امنیت فرودگاه برای بازرسی مجدد کیف هایتان، شما را از صف بیرون بکشند، به خصوص هنگام عبور از فرودگاهی که قوانین سختگیرانه تری نسبت به کشورتان دارد. از آن طرف هم مأموران این بخش از تکرار حرف های مشابه، کلافه و خسته می شوند. پس این پیام فرودگاه ویلنیوس را به خاطر بسپارید:

اگر نمی خواهید آن دسته از وسایل شخصی شما که ممنوعه هستند، روی درخت کریسمس سال آینده ما قرار بگیرد، قبل از بستن چمدان تان برای پرواز بعدی، حتماً وسایل خود را بررسی کنید.

منبع: کجارو / thepointsguy.com

به "ساخت درخت کریسمس با اشیای مصادره ای بخش امنیت فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت درخت کریسمس با اشیای مصادره ای بخش امنیت فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید